Gjest Manne_Mann Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Leste i en annen tråd ei som skrev att ikke alle kan penetreringens kunst. Ble nyskjerrig på hva som menes med dette, hvilke forskjellige måter o.l ?
Gjest joly Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Leste i en annen tråd ei som skrev att ikke alle kan penetreringens kunst. Ble nyskjerrig på hva som menes med dette, hvilke forskjellige måter o.l ? Bare en pen måte å si at stor er bedre. Treffer og stimulerer mer = mer nyelse
Gjest A Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Bare en pen måte å si at stor er bedre. Treffer og stimulerer mer = mer nyelse Det kan du si. Det kan høres overfladisk ut, men slik er det for mange. Penetreringsens kunst er i tillegg til størrelse (fylle godt der man er)...de riktige bevegelsene og rytmisk variasjon. Alt dette er igjen avhengig av mannens evne til å forstå og å lese kvinnen, samt at han vet hva og hvordan. Det henger sammen med de gode kyssene før og etter, middagen han laget, måten han er på, osv.: helheten. Alt henger sammen.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Late kvinner trenger større pikker uansett, da hjelper ingen kunstner. Det beste tipset er å spørre kvinner selv. Hva kan jeg gjøre bedre?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Har ingenting med størrelse å gjøre etter min mening. Men at det er en kunst er sikkert! Og like sikkert at den kunsten vil være foskjellig fra kvinne til kvinne, så det hjelper sikkert å være tankeleser. Selv vil jeg gjerne ha en som nøler og venter litt for å øke spenningen, liker dårlig de som bare kjører på, og han må være helt sikker på at jeg er klar for dette - lugging hele veien inn er IKKE godt. Liker heller ikke fomling for å få den på plass og sikte riktig - da får han heller overlate styringa til meg. Så skal han bruke et par forsøk på å komme inn - for igjen å unngå lugging. Og han må gjerne ligge rolig innimellom og kysse og se meg i øynene - i grunnen ganske lei av dem som må bevege seg hele tiden for å beholde reisningen. Og så bør rytmen være jevn og ikke for rask - ikke særlig for kaninvarianten.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Late kvinner trenger større pikker uansett, da hjelper ingen kunstner. Det beste tipset er å spørre kvinner selv. Hva kan jeg gjøre bedre? Nei. Menn som er flinke spør ikke om det. De bare kan det, ved å lese kvinnen fra hun kommer inn dørstokken. En smart mann forstår at dette handler om helheten. Der er ingen teknisk oppskrift. CLuet er å forstå og lese den kvinnen man er sammen med.
Gjest En annen mann Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 Nei. Menn som er flinke spør ikke om det. De bare kan det, ved å lese kvinnen fra hun kommer inn dørstokken. En smart mann forstår at dette handler om helheten. Der er ingen teknisk oppskrift. CLuet er å forstå og lese den kvinnen man er sammen med. Hehe, så kvinner har intet ansvar for å gjøre sengehyggen til en god opplevelse, ei heller å kommunisere sine ønsker og behov til mannen hun er samme med? Beklager, men jeg greier virkelig ikke å ta deg seriøst på akkurat det. Det finnes sjelden noen tankelesere, selv om jeg innser at det finnes enkelte som er bedre på erotikk enn andre. Du skjønner, verden er ikke som du leser i Topp og fjortismagasiner.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 Hehe, så kvinner har intet ansvar for å gjøre sengehyggen til en god opplevelse, ei heller å kommunisere sine ønsker og behov til mannen hun er samme med? Beklager, men jeg greier virkelig ikke å ta deg seriøst på akkurat det. Det finnes sjelden noen tankelesere, selv om jeg innser at det finnes enkelte som er bedre på erotikk enn andre. Du skjønner, verden er ikke som du leser i Topp og fjortismagasiner. Enig. Dette er kvinnens drømmeverden. Der mannen forstår kvinnen uten at hun trenger å ytre et eneste ord. Bare se på film og magasiner. Drømmemannen blir fremstilt slik. Mannen skal storme inn i livet hennes og automatisk vite hva han skal gjøre, ta henne med storm uten at hun trenger så mye som å svette engang selv. Ikke rart det er mye brudd der ute...
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #9 Skrevet 14. desember 2008 Skal ikke nekte for at det hjelper med litt tykkelse og lengde (samt at kvinnen kan knipe), og det finnes noen stillinger som kjennes bedre enn andre penetreringsmessig - ofte avhengig av størrelse/vinkel osv på kjønnsorganene som møtes Men bortsett fra det så er vel kunsten for min del at han klarer å variere og stimulere hele tiden. Helst skal han varme meg opp såpass lenge at jeg er desperat etter å få litt pikk inn i meg, så skal han variere litt mellom å penetrere sakte, bunne meg, pule meg hardt og pule meg mykt. Gjerne bare stoppe opp og være i ro inni meg en stund, eller rotere litt. Når jeg er nær orgasme liker jeg det hardt og fort! Største tabben en fyr kan gjøre i min mening er å pule fort og gæli hele tiden, da blir jeg bare nummen. Og sakte og ømt hele tiden blir fort kjedelig. Variasjon er vel stikkordet her, innser jeg. Vanskelig å gi et helt konkret tips da folk er forskjellige og vil ha forskjellige ting til forskjellige tider!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå