Gå til innhold

sliter med livet!

Anbefalte innlegg

Gjest trist gutt
Skrevet

Hei! jeg og dama slo opp for noen måneder siden. Hun går nå på skole i england. vi var sammen i 5 måneder før hun flyttet. hun hadde tenkt til å starte på denne skolen før vi ble kjent med hverandre. mens vi var sammen før vi dro var alt perfekt. vi gikk så bra sammen, og vi var enige i alt når det gjelder kjærlighet til hverandre. hun sa jeg var drømmegutten hennes og alt alt dette. jeg var så utrolig glad i hun og viste akkurat det samme. vi likte alt vi gjorde sammen og hadde en god kjemi. tiden gikk og så kom dagen hvor hun skulle flytte. det var helt forferdelig for oss begge:/vi gråt kjempemasse. vi pratet med hverandre hver dag stort sett og fortalte hverandre hvor mye vi savnet hverandre. etter som månedene gikk så sa hun at følelsene hennes begynte å forsvinne. hun sa at jeg var perfekt for henne og hun ønsket over alt på jord og bli sammen med merg igjen når hun kommer hjem igjen(hun skulle bli der ett år). etter hun hadde vært der en måned kom je gpå besøk og vi slo opp. det var det verste jeg noen gang har opplevd. jeg fortso det ikke like godt, men hun slo opp på grunn av at hun mente det ikke gikk ann å ha ett forhold til en man ikke har tid til å vise følelser for og alt slikt og syntes det var best og slå opp eller ha en pause i forholdet for at det ikke skulle skje noe på grunn av det. jeg slet med det lenge etter. det gikk bra den første tiden for hun fortsatt eog si at hun savnet meg og var keen på meg fortsatt. etterhvert, så tok en av veninnene hennes opp kontakt med meg. vi pratet mye om det som hadde skjedd. etterhvert så begynte vi å flørte litt. jeg ble litt keen på hun for jeg syntes hun var veldig pen. men egentlig så tenkte jeg at det ville være dumt for jeg elsket jo hun jeg netopp hadde slått opp med og hun var drømmejenta for meg. men jeg tenkte uheldigvis med feil hode. eksen fant ut at vi hadde flørtet og at vi skulle møttes, og da ble det slutt med meg og veninna til eksen. det var kanskje lurt. eksen som jeg elsket så mye ble sur og tin gble helt forandret. hun sa hun ikke stoler ett sekund på meg lenger og nå er ting helt rart. det har blitt litt bedre men ikke som det var. jeg har pratet ekstremt mye om hvor mye ejg angrer og alt dette. nå den siste tida er hun på besøk i norge. hun sier hun har savnet meg veldig, men klarer ikke å forstå. jeg har sett på bilder av hun fra england der hun har klenget seg veldig på andre menn. jeg stoler på hun og det forteller andre veninner ab hun som jeg er venn med at jeg burde for hun har ikke hatt sex med noen. jeg har driti meg litt ut for jeg har mast veldig veldig mye i det siste påå møte hun, og hun sier at jeg ikke skal det og blir litt sur.

det jeg vil nå¨er at ting skal bli litt som før. at hun skal vise interesse for meg og bry seg mye mer om meg som før. hvordan skal jeg klare å bygge om tilliten? hvordan skal jeg vise at jeg elsker henne? hvordan kan jeg klare å få henne til å ville bli sammen med meg igjen som vi hadde planer om? KAN NOEN VÆRE SÅ SNILL OG HJELPE MEG MED DETTE HER? jeg sliter utrolig mye for tiden for jeg vil så gjerne mer enn noe annet være emd hun. klarer ikke å se for meg meg selv med noen andre. hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dillemma dillemma det der... og du har jo på en måte drit deg litt ut.. men igjen var det hun som slo opp... og et år er jo lenge for noen.. mye kan skje på et år. Og man kan ikke forlange eller forvente at noen skal sette seg på vent for å vente på den dagen det kanskje kan bli noe igjen.

Men hvis dere virkelig vil prøve eller, her så blir det jo du som skal prøve å få henne tilbake eller få henne til å bli den samme gamle igjen så må nok du sette alt du har til verks. Hva med å skrive et brev til henne? Prøve å forklar det der, det er ikke alltid dere gutter er så flinke til å utrykke dere og ordlegge dere rett slik at vi jenter kan forstå og sette oss inn i deres situasjon. Og først og fremst må du gjøre sånn at hun kan stole på deg.. sånt kan ta tid, vi jenter er veldig sårbare og vare på det området... noen har vanskelig for å stole på folk og noen er dramaqueens samme hva som skjer....

Kan liksom ikke si annet enn lykke til i grunn. Ting tar tid, så jobb med det og ikke gi opp for lett hvis hun er the one.

Gjest trist ung gutt
Skrevet

Problemet var jo og det at mens jeg flørtet med denne andre jenta, så sendte jeg lange meldinger til eksen som is the one. så der dreit jeg meg ut. hadde jeg ikke gjort det så hadde det vært litt annerledes. men jeg har snedt en hel masse meldinger tiul hun og maser, og det skal jeg slutte med! skal heller sende ett ordnetlig brev.jeg dret meg ut og jeg tar all skylden. me jeg er villig til å vejnte faktisk. men om hun gjør det er det noe annet. Jeg føler at hun er verdt og vente med, og det er ikke så lenge før hun kommer hjem for nå er det jul og snart ett halvt år igjen, og det føles som om hun netopp dro.

Skrevet

første som slår meg er ett sitat fra en kjent tvserie "We were on a breake" Hun kan jo ikke sitte i england og forvente at du skal sitte som en tosk her på berget og vente på at hun kanskje skal komme til deg igen. Det blir for teit. Glem henne and get on with it!! Så får heller hun kjempe dersom hun innser at hun har gjort en tabbe.....

Skrevet

Hei ville bare tipse om at du vil mest sannsynlig få flere råd dersom du deler teksten opp i noen avsnitt :sjenert: Ikke for å være slem eller noe, men det blir så utrolig vanskelig å lese teksten som en stor koloss... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...