Gå til innhold

Hva hadde du gjort om du fikk vite at en venninne hadde klina med typen din?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frøken Fryd_*
Skrevet

Hadde du dumpa han? Selv om det var en fylletabbe? Hva med henne? Hadde du tilgitt henne for det?

Mener dere at klining også er utroskap? Hvor går grensen, og hva gjør man når man står oppe i en slik sak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde du dumpa han? Selv om det var en fylletabbe? Hva med henne? Hadde du tilgitt henne for det?

Mener dere at klining også er utroskap? Hvor går grensen, og hva gjør man når man står oppe i en slik sak?

jeg hadde dumpet dem begge ! venninna di må jeg være verdens dråligste for å gjøre noe som dette, og typen ... han er hvertfall ikke særlig glad i deg når han gjør sånt spør du meg.

og ja.. jeg ville kalle det utroskap..

Skrevet

Banket henne med ham, eller motsatt. Alt ettersom.

Så hadde jeg nok kommet over det. Hadde det derimot skjedd igjen, måtte han ha flyktet til Kina for å slippe min vrede.

Skrevet

Jeg hadde vel neppe snakket med noen av dem igjen, fylla eller ei. Selvsagt er klining utroskap, og det at det i tillegg skjedde med venninna di...

Skrevet

Det er absolutt ingen venninne. Hadde dumpa henne pronto. Om jeg hadde dumpa han, det hadde kommet helt an på.. Men i utgangspunktet er klining utroskap for min del, og jeg hadde hatt store problemer med å tilgi.

Skrevet
Det er absolutt ingen venninne. Hadde dumpa henne pronto. Om jeg hadde dumpa han, det hadde kommet helt an på.. Men i utgangspunktet er klining utroskap for min del, og jeg hadde hatt store problemer med å tilgi.

hvorfor kun dumpe henne, og ikke han? Makes no sense...

Skrevet

Hvis de hadde skylda på fylla, så måtte de har droppa fylla for resten av livet for å bli tillgitt.

Folk som ikke oppfører seg i fylla, hvorfor drikker de?

Skrevet

Samme skjedde med meg for noen år siden.

Jeg dumpet begge. Kan ikke stole på noen av dem etter noe sånt.

Skrevet

Dumpet begge to. Uten tvil. Jeg finner meg ikke i slikt. Uansett.

Skrevet
hvorfor kun dumpe henne, og ikke han? Makes no sense...

Hvis man feks har barn sammen, så dumper man ikke noen bare fordi de har klina en gang i fylla... Det er vanskelig å tilgi en sånn handling, og krever jobb mellom partene. Og å ha "venninna" i bildet fortsatt gjør bare vondt verre. Så derfor bare henne...

Skrevet

Jeg hadde nok dumpa begge to. Hadde kommet litt an på hvor godt forhold jeg hadde til venninna. Hvis det var bestevenninne hadde det blitt vanskeligere enn hvis det var en som ikke var så god venn i utgangspunktet.

Hadde hvertfall dumpa han.

Skrevet

Eg ville prata med dei begge, og bedt dei om å skjule faenskapen betre neste gong.

Ville neppe dumpa nokon av dei.

Skrevet

Det hadde jeg følt som et stort svik fra de begge, fylla eller ei. Nei, bort med dem, begge to. Hadde vært så illsint på "venninna" at jeg..årh.. aner ikke. Og typen, nei gud.. skal han drive å hoppe på venninner av kjæresten, da går det litt langt.

Skrevet

Det opplevde jeg da jeg var yngre, faktisk, at typen min og venninna mi klinte i fylla. Dumpa han og dumpa hun. Jeg og han har et greit kameratslig og platonisk forhold nå, mens jeg og hun aldri ble noe i nærheten av fortrolige igjen.

Skrevet
Eg ville prata med dei begge, og bedt dei om å skjule faenskapen betre neste gong.

Ville neppe dumpa nokon av dei.

Seriøst? Hadde du virkelig gitt så faen?

Jeg hadde sannsynligvis dumpa begge. Hun fordi hun tydeligvis ikke er en god venninne, han fordi jeg ikke ville kunnet stole på ham igjen.

Skrevet
Seriøst? Hadde du virkelig gitt så faen?

Jeg hadde sannsynligvis dumpa begge. Hun fordi hun tydeligvis ikke er en god venninne, han fordi jeg ikke ville kunnet stole på ham igjen.

Jepp. Eg synest ikkje klining er så ille.

Skrevet

I dag hadde jeg revet hodet av begge to og gravd likene ned i en grøft. Men det kan jo ha noe med at exn min er gift med exvenninna mi. :kjefte:

Skrevet

Jeg vet ikke under hvilke forhold denne episoden skjedde men jeg hadde nok mest sannsynlig kvittet meg med begge, men mest av alt denne venninna. Hvorfor er jeg ikke helt sikker men det kan ha noe med at kjærester kommer og går mens venninner og venner skal vare evig, og min tillit hos venninnen ville ha vært fullstendig ødelagt. Mer sannsynlig er det vel at den man er sammen med skal man være sammen med resten av livet (håper man ihvertfall) og hvis typen kliner med noen en gang i fylla (og da skal han være ganske så full!!!) så kan det være mulig å tilgi det. Skal man tross alt være sammen med noen så kan presset og forpliktelsene rett og slett bli for store og man gjør noe (ofte dumt) for å lette på dette presset.

Ikke at det da er akseptabelt det han gjorde, men at man kan tilgi akkurat den "lille" tingen så lenge man vet at han ikke har anlegg/historie med utroskap samt at man er 100% sikker på at han virkelig angrer og er villig til å gjøre alt han kan for å bygge opp tilliten.

Samtidig er det viktig å holde denne venninnen unna da hun kan komme til å ødelegge forholdet helt hvis hun fortsetter å ha kontakt med TS og/el typen hennes. Hun har blitt et negativt element som alltid vil få TS og typen til å føle seg usikker og må bort for at man skal komme seg videre. Dette må typen være helt enig om, og må fortelle til TS om denne venninnen prøver å ta kontakt med bare han i håp om mer. Slik jeg har erfart så legger kvinner mer følelser i ting de gjør (ofte selv om det er i fylla).

At typen skal roe ned på drikkingen eller i det minste være sammen med TS når man er ute på byen er en selvfølge.

Hvis det derimot er slik at venninna har en uvane med å få blackout når hun er ute og dette kan være en av disse gangene, og typen til TS kan ha utnyttet dette ville ting vært helt annerledes.

Alt for mange mulige situasjoner slik jeg ser det >.< vanskelig situasjon TS har havnet i :klem: klem til deg og lykke til

Skrevet

Jeg hadde reagert som jeg alltid gjør ved utroskap,uansett hvem jeg er sammen med,sagt at "nå er det fritt frem for meg og" og ferdig med det.

Så hadde jeg ventet på at bondangeren til de begge fikk skikkelig innpass og latt vennskapet til min venninne dø hen stille og rolig.

Kjæresten hadde jeg muligens beholdt om jeg mente han var verd det og hadde gjort en brøler,men jeg er tilhenger av øye for øye i slike situasjoner.

Kliner han med andre,så kan jeg og tillate meg det. Enten nå eller om tre år....

Skrevet

Det ville vært utroskap i mine øyne, og noe jeg ville hatt vanskelig for å tilgi. Men jeg kan ikke si jeg hadde gjort det slutt heller.

Men jeg lurer på hvordan jeg skulle klart å omgås denne venninnen igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...