Gjest La Coste Skrevet 20. juni 2003 #1 Del Skrevet 20. juni 2003 Skal snart i bryllup.. er det noen som har gode forslag om hva jeg kan skrive i kortet til brudeparet? Ikke den samme gamle stroften: "lykke til med dagen og fremtiden.." den er litt oppbrukt synes jeg! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. juni 2003 #2 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg pleier å skrive noe sånt som God helse, glede og fred ønskes av..... Det synes jeg er koselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 20. juni 2003 #3 Del Skrevet 20. juni 2003 Hva med å finne et fint dikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #4 Del Skrevet 20. juni 2003 Vet noen om et passende dikt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Skrevet 21. juni 2003 #5 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg skrev denne i et kort her for tre mnd. siden: Lykke til å allslags vær, både med og uten klær! Gratulerer med bryllupsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå