Gå til innhold

Alder

Gjest Gjest_anonym_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hva synes dere om en 26 år gammel jente som har sex med en 50 år gammel mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann, 30år. Jeg ville ikke hatt sex med en jente som var 18. Det ville føles helt feil.

Hva jeg synest om jenter som har sex med eldre menn?, som venn eller medmenneske helt ok. Men om jeg f.eks hadde funnet ut at dama hadde ligget med "far" ville jeg nok fort funnet på en god unskyldning for å avslutte forholdet. Blir for meg litt småekkelt, mine kompiser mener det samme.

Ikke kritikk av de jentene som velger en eldre partner, folk får gjøre som dem ønsker. (smaken er som baken osv)

Skrevet

Jeg hadde hoppa i bingen med George Clooney uten å nøle, og det er litt av en aldersforskjell :gjeiper:

Skrevet

Jeg synes det er for drøyt.. Men når du sier sex, er det bare sex?

Et forhold ville iallefall vært ekkelt..

Vet om en jente på 18 som er sammen med en på over 40.. EKKELT.. De venter barn og..

De får gjøre som de vil... BAK lukkede dører :)

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Det er i første omgang bare snakk om sex og en uskyldig flørt. Er så usikker ettersom han har en datter i omtrendt samme alder som meg. Jeg hadde ikke blitt spesiellt fornøyd om min far hadde lagt ann på noen på min alder..

Gjest Gjest_snuppa_*
Skrevet

Helt okay hvist du føler d er okay og de er jo deilige de mannfolka med noen år på baken :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe galt i det.

Når man er 26 år er man gammel nok til å bestemme hvem man vil være sammen med, og ikke bry seg om hva omgivelsene mener om saken.

For min del betyr væremåte mer enn alder. Hvor mange år en person er trenger ikke nødvendigvis si noe om hvordan personen er.

Det viktigste er jo at du har det bra, og så lenge du føler det er riktig så er det riktig for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...