Gjest <Tonje> Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Opp gjennom de tidlige tenårene husker jeg at jeg og bestevenninna fortalte hverandre om at vi gjorde det, også hvor ofte vi likte å gjøre det, og i blant også hvordan vi onanerte, og en gang husker jeg vi viste hverandre favorittmåten vi hadde. Men hele det der var liksom en pubertetsgreie. Nå i mer voksen alder, så har jeg pga skole/flytting fått en annen god venninne, og hun har den senere tiden brakt temaet på bane i forbindelse med at vi i blant toucher temaet sex og partnere, med å fortelle når hun har onanert, og også når hun er kåt og "må" onanere snart. Hun har også fortalt om måten, altså favoritt-tekniikken sin, og når hun har spurt meg om det samme, så syns jeg ikke lnger det bør være noe tema blant voksne venninner, eller? Litt av årsaken til at jeg ikke vil fortelle så mye, er nettopp det at jeg "tror" jeg har en onanimåte som er ganske sær og sjelden.. Har dere snakket mye om onanering med venninner opp i gjennom årene?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Vi snakker om onani, men mest i en spøkefull tone, med undertoner om at dette skjer. Hva er det som får deg til å tro at din måte å onanere på er sær og sjelden...? Forklar...
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 hun har den senere tiden brakt temaet på bane i forbindelse med at vi i blant toucher temaet sex og partnere, med å fortelle når hun har onanert, og også når hun er kåt og "må" onanere snart. Hun har også fortalt om måten, altså favoritt-tekniikken sin, og når hun har spurt meg om det samme, så syns jeg ikke lnger det bør være noe tema blant voksne venninner, eller? Hun hørtes utrolig påtrengende ut. Enkelte ting trenger man ikke å vite, rett og slett. Hvis du ikke synes det skal være noe tema (noe jeg forstår meget godt), så si fra.
Fallen Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Jeg har aldri snakket om onani med vennene mine.. Har fått inntrykk av at det er få som gjør det også.. (av vennene mine altså) edit: skrive feil Endret 14. desember 2008 av Fallen
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 edit: skrive feil "skrive feil"? Vær glad du ikke er på språkforumet nå
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Vi snakker om onani, men mest i en spøkefull tone, med undertoner om at dette skjer. Samme her. Det kommer opp i samtaler av og til, men vi driver ikke og utdyper eller går i detaljer og utveksler teknikker osv. Gjorde nok litt mer sånn når jeg var yngre og alt seksuelt (særlig andres seksualitet) var kjempespennende og noe jeg måtte suge til meg all kunnskap om, men blant voksne hersker det vel en forståelse og enighet om at det er noe privat. Alle gjør det, men vi kan godt ha det for oss selv og trenger ikke dele all info med venninner. Jeg har diskutert det litt nærmere med mannlige venner da, gjerne menn jeg har hatt sex med en gang i historien og som jeg har en intim tone med når vi prater. Satt faktisk akkurat på msn og snakket med en kamerat om at jeg har onanert i hele dag! Tror derimot ikke det er det første jeg hadde brutt ut med hvis bestevenninna mi ringer nå og spør hva jeg driver med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå