Gå til innhold

Råd for spverommet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er sammen med en gutt, og vi har det bra sammen. Men på soverommet skurrer det litt da jeg har noen ønsker han ikke vil oppfylle. Blant annet så liker jeg å bli bindt og så videre. Han mener det blir litt for voldsomt og at noen av ønskene mine er syke. Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å forklare at det bare er "lek", uten at det har noen påvirkning. Noen som har noen tanker om hva jeg bør gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han syns det er litt heavy å hoppe rett inn i sånt, så kan dere jo begynne forsiktig. Bind foran øynene, håndjern, ene hånden din som er bindt fast i sengestolpen med slipset hans. Er mye man kan prøve, og det beste er jo at han blir vendt til tanken og kanskje begynner å like det samme som deg når han skjønner at det ikke er "sykt".

Men hvis han virkelig ikke vil, så er det ikke mye du kan gjøre gitt. Det er viktig å respektere partneren. De aller fleste kvinner ville blitt ganske forbanna hvis en mann hadde prøvd å presse seg til feks analsex, og hun absolutt ikke ville det. Samme gjelder nok for menn!

Skrevet

Takker for svar.

Har prøvd å få han med på leken, men han sammenlikner det med voldtekt selv om det er frivillig og ønskelig fra min side. Tar jeg opp emnet blir han bare sur..

Skrevet

Jeg syns da ikke det å bli frivillig bundet kan sammenlignes med voldtekt! Tror de fleste jenter har en liten "fetisj" på å bli tatt hardt og tilfredsstilt av en mann, samtidig som de ikke kan gjøre noe for å forhindre det. Får inntrykk av at det er sånn du føler det også?

Skrevet

Ja, nettopp slik som du beskriver! Begynte å føle at jeg var litt unormal. Bra å få bekreftet at det ikke er slik. :)

Han er vel litt gammeldags av seg. Men bortsett fra dette, så har vi det altså fint. Skulle ønske han var litt mer åpen for slike ting.

Skrevet
Ja, nettopp slik som du beskriver! Begynte å føle at jeg var litt unormal. Bra å få bekreftet at det ikke er slik. :)

Men nå er det jo ikke slik at det er hva som er "normalt" her på kvinneguiden som har noe å si for dere to. Det er jo han som må bestemme om han ønsker å være med på dette eller ikke. Får inntrykk av ganske mange bruker forumet på den måten, for å få bekreftet at ens egne ønsker er "normale". Men vil det dermed si at det er partneren som er unormal?

Skrevet
Men nå er det jo ikke slik at det er hva som er "normalt" her på kvinneguiden som har noe å si for dere to. Det er jo han som må bestemme om han ønsker å være med på dette eller ikke. Får inntrykk av ganske mange bruker forumet på den måten, for å få bekreftet at ens egne ønsker er "normale". Men vil det dermed si at det er partneren som er unormal?

Nei, det vil jeg ikke si! Min partner er kanskje "konservativ" på dette området, men slett ikke unormal for det! Jeg tror det er flere enn han som ville stusse over mine ønsker.

Når det er sagt, er det så galt å være unormal? :)

Skrevet
Når det er sagt, er det så galt å være unormal? :)

Nei, absolutt ikke. Når man ser hvor mye som er normalt ut fra diverse kg-definisjoner, så er jeg i hvert fall glad jeg ikke er normal :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...