Penny Lane Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Her sitter jeg med hjerteklapper, angst, avsky, dårlig samvittighet og kvalme. Joda, skulle bare ha noen drinker med noen få venninner, men endte opp fullere enn jeg har vært på veldig lang tid. Møtte en gammel flamme jeg IKKE burde endt opp med, samt noen som fikk det med seg som IKKE burde vært tilfelle. Har i lang tid bare slettet meld fra han, men så havnet vi til sengs, ubeskyttet sex på hotell da, om ikke situasjonen var klisjè nok fra før. Listet meg ut døren i dag, ikke fått noe meldinger, da var vi månedsvis tibake igjen. Det ligger sannhet i vinen heter det, å gjett om det gjør, plutselig satt jeg fanget i druens klør Kom ut med mange hemmeligheter jeg har holdt for meg selv i lang tid, tenkte det var helt normalt å svare oppriktig på div spørsmål jeg fikk i en samtale med noen gamle bekjente, men ser jeg på det i dag så.... ja! Presterte å sende meld til en jeg holdt på med for litt siden, husker jeg sendte en lang meld med fraser som dratt ut fra en kioskroman og fikk svar, men begge er så klart slettet (slik at jeg ikke skulle angre i dag, det var jo intelligent gjort må jeg si) drar meg i ansiktet ved tanken. Kvelden gikk så langt at jeg plutselig tok meg selv i å ha en fortrolig samtale med en av stedets verste beryktede doplanger, da kom jeg meg faktisk litt til hektene, unnskyldte meg pent å snek meg unna, men nr mitt har han fått tak i så får meld i drøssesvis i dag. Fint rykte å ha på seg a gitt! Nå husker jeg plutselig hvorfor jeg ikke drikker så mye lenger, godt jeg skal jobbe de neste helgene framover. Noen andre som har en relativt dårlig dagen derpå her?
Gjest Miley Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 beklager, men du slår meg. Og jeg pleier ha ganske bra med fylleangst
Rosalie Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Og uff - ja, jeg vet veldig godt hvordan du har det.
Fortunatus Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 huffff.. fylleangst er noe av det verste jeg veit.. Jeg presterte å spørre kjærestens venner om jeg så til å være god nok til å ligge med... Herrefred, blir flau den dag i dag jeg møter dem! Og dette begynner å bli noen måneder siden :S Men ja, jeg har lirt fra meg bra mye dumt til bra mange idiotiske mennesker i fylla.. Så vet godt hvordan du har det..
Penny Lane Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2008 Godt å høre jeg ikke er alene, utrolig hvordan en kveld kan ødelegge noe man har brukt måneder, kanskje år på å bygge opp eller gjøre seg ferdig med. Nesten så jeg hopper i loppekassa allerede, så jeg slipper å sitte med de ynkelige tankene her! Men er redd det ikke vil være noe bedre i morgen, for skaden(e) er allerede skjedd. huff og huff
Rosalie Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Heheh jeg var påreunion etter gymnaset for et år siden, jeg. Husker HELDIGVIS ikke en dritt, men innbilder meg at jeg le svært så lite sjarmerende etterhvert. HÆHÆ Jaja, uansett ikke folk jeg har noen interesse av å ha noe med å gjøre uansett.
Fortunatus Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 han doplangeren er nå bare å glemme så fort du klarer.. Han du endte opp med til sengs er sikkert like flau som deg og vil vel også glemme det av.. De meldingene du sendte har han sikkert bare ignorert, meldinger som sendes i fylla taes sjeldent på alvor. Slik liker nå i allefall jeg å tenke
Silmarill Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 Fylleangst er helt grusomt å ha Men du, tenk på denne karen her da, han må ha fylleangst han Stakkars tulling LINKEN
Rosalie Skrevet 14. desember 2008 #9 Skrevet 14. desember 2008 Eller hva med hun i video nr 2 her? http://www.dagbladet.no/2008/12/12/kultur/...g/moro/4017550/
Eplekake Skrevet 14. desember 2008 #10 Skrevet 14. desember 2008 Fylleangst er ikke gøy! det er i allefall helt sikkert! men det du må huske på er at man ALLTID dømmer seg selv så utrolig mye hardere enn da andre gjør! har gått på den "fortrolige samtale" og "sms`er jeg virkelig ikke burde ha sendt" smellen flere ganger før selv, men når man møter den man føler man har tabbet seg ut overfor senere har de som regel glemt det eller synes ikke det var noe big deal i det hele tatt. Så har man gått rundt i dagesvis og foraktet seg selv for ingenting. Dra ut og kjøp deg godis og lei en film, kryp under dyna og glemt alt! gjort er gjort spist er spist og at du har tatt en dram eller tre for mye gjør det ikke til et dårlig menneske!
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #11 Skrevet 14. desember 2008 Hehehehe det der har vi alle! Jeg sitter her med fylleangst selv etter igår!!!! Godt vi ikke er alene:)
Gjest Kremt Skrevet 14. desember 2008 #12 Skrevet 14. desember 2008 Kan fortelle om min fylleangst i dag. Var på julebord med kolleger. Husker ingenting. Ble så full at jeg gikk å satt meg på do på hotellet vi var på. Sov der i 4!!! timer. Våknet og oppdaget at det ikke var en lyd i lokalet. Veska mi var borte. Måtte låne telefonen i resepsjonen for å ringe sambo, som måtte komme å hente meg kl 6 på morningen. Jah... slå den! Men har merkelig ikke noe sånn ordentlig angst.... Men gruer meg litt til jobb i morgen
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #13 Skrevet 15. desember 2008 Uff, jeg kan ha så fæl fylleangst at jeg bare ligger og vrir og vrenger meg i senga når jeg våkner, graver ansiktet ned i hendene og sier "herreguuuud..." for meg selv. Trøsten er at alle andre var like drita som deg, om ikke enda fullere. Det jeg ligger og ynker meg for er gjerne noe jeg sa som de ikke bet seg merke i eller husker engang. Heldigvis pleier jeg ikke å fylleringe, men har fått et par telefoner og mld selv som jeg tenker avsenderen angrer litt på dagen derpå! Men som noen andre her sa så tar man jo ikke fyllemld på alvor, så de har ikke noe å være flaue for. Faktisk er det jo ofte bare sjarmerende
Penny Lane Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 15. desember 2008 Takk for søte svar dere:) nå skal jeg på jobb, la meg kl 19 i går for å rømme fra angsten, føles litt bedre i dag, men den "å våkne vrengende med herreguuuuud" som ble beskrevet over her kjente jeg litt i dag også Ha en flott dag!
Gjest Avholds Skrevet 15. desember 2008 #15 Skrevet 15. desember 2008 Ooooooooog derfor drikker jeg ikke. :gjeiper: Men det går helt sikkert over og de andre husker antakelig ikke halvparten av det du gjorde, fordi de var opptatt med å drite seg ut sjøl! Lykke til på jobben i dag!
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #16 Skrevet 15. desember 2008 Jeg våknet en gang på psykiatrisk etter en fuktig kveld på byen. Hadde ikke fått nok oppmerksomhet av han jeg var sammen med, så jeg hadde hoppet i sjøen for å "ta livet av meg". Fy faen. Som om ikke det var nok så hadde jeg ikke skiftet o.b siden kvelden før da jeg våknet, og kjolen var en lett og hvit sommerkjole.... Tidenes fylleangst som ble følgt opp av kondemnering av bil i fylla noen år etter....som ble følgt opp av at jeg lå langflat i finstasen på ett julebord og kavspydde i gangen der vi var. Hurra for fylleangsten, den blir bare bedre og bedre etterhvert som årene går.
Lille Lea Skrevet 16. desember 2008 #17 Skrevet 16. desember 2008 Jeg vet ikke hvorfor men jeg har en utrolig trang for å ta med meg ting hjem fra nashspiel. (Dette er ikke noe jeg gjør i edru tilstand....) Ting jeg har rappet med meg hjem: en guttegenser, t skjorte, 2 skjerf, mobil, skinnjakke (jeg bruker xs, denne var i str 38),parfyme, kamera og en rosa blomst med potte(!!) Jeg har selvfølgelig levert tilbake alt........utenom blomsten:P Den var litt for pinlig å komme tilbake med....
Fortunatus Skrevet 16. desember 2008 #18 Skrevet 16. desember 2008 ^ hahahahah! Herrefred! Jeg har ikke stjelt noenting, men jeg har en merkelig trang til å ta vare på den halvspiste burgeren jeg kjøper på vei hjem fordi den er så god.. Så har funnet en halvspist burger både i kjøleskapet og oppi skoene mine dagen etterpå..! Ja, den frister VELDIG dagen derpå.. haha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå