Dragsund Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 Synes det har blitt mye silikonprat her inne siste tiden...lurer bare på èn ting- dere som har/skal ta silikon...hvorfor velger dere dette? Og...hvor gamle er dere?
Gjest Donna Skrevet 20. juni 2003 #2 Skrevet 20. juni 2003 :oops: Må nok si meg skyldig i en del av silikonpraten her inne :oops: Men det er fordi det er det eneste stedet hvor jeg kan spørre - og jeg vet det er folk med erfaring her. Har fått masse info før jeg bestemte meg - og mye underveis etter bestemmelsen - og nå - etter at det er gjort. hadde slitt hvis jeg ikke kunne spørre her jeg er 24 ......hadde liten A. Jeg valgte det pga at de jag hadde var så små og stygge etter slanking - gjorde det for å få det bedre med meg selv ! :D
Gjest Poirot Skrevet 20. juni 2003 #3 Skrevet 20. juni 2003 Kan like gjerne starte et silikonforum. De har jo overtatt hele greia!!
Fakse Skrevet 20. juni 2003 #4 Skrevet 20. juni 2003 Hopper bare over silikon-tråder jeg. Det interesserer meg ikke. Men avataren til Barbie, den er jo over alt! Blir helt kvalm jeg... Ikke ta det ille opp altså, men det er sant!
Gjest Donna Skrevet 21. juni 2003 #5 Skrevet 21. juni 2003 :oops: :oops: :oops: :oops: Veeeel nå er det ikke bare meg som starter silikontråder da- og jeg kan bare snakke for meg selv - jeg tror at grunnen til at mye startes er at de som er blir gamle - og de som har deltat "faller fra".....Desssuten om man lurer på spesielle ting - så er det større sjanse å få svar om man starter ny tråd med passende overskrift. Hvilket jeg hadde tenkt å gjøre i dag om noe som bekymrer meg ...men da skal jeg heller la være å gjøre det da - og heller håpe noen leser en av de gamle trådene - og håpe at jeg ikke gjør noe helt feil nå slik at jeg blir innlagt og må fikse alt på nytt.. For dere skal jo slippe å lese silikontråder hvis dere ikke vil ha de ... Og tips til et mer egnet sted å spørrre hvor man synes det er ok at man spør og er bekymra - mottas med takk ... Hilsen virgo - en smule fortvilet .....jeg som lurte på noe nå ...... eh ..og som ikke kunne dy seg fra å bli litt spydig .... :-?
Dragsund Skrevet 21. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2003 Jeg startet ikke denne tråden for å klage. Synes du har alle rett til å spørre om det du lurer på, Virgo :D Er ikke sinna på deg jeg
Gjest Poirot Skrevet 21. juni 2003 #8 Skrevet 21. juni 2003 Virgo, du må da bare spørre! Jeg har fulgt med deg hele veien, jeg! Men fint om alle tråder merkes tydelig (slik de har blitt gjort til nå). Og snart er du nok frisk som en fisk, men en kropp du er fornøyd med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå