Gjest Miley Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Enda et i.d spørsmål. Det følger med en krem til i.d sminken, skin rev-er upper. Hva er dette? Skal jeg ha fuktighetskrem og så denne over der igjen? :klø:
laperla Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Enda et i.d spørsmål. Det følger med en krem til i.d sminken, skin rev-er upper. Hva er dette? Skal jeg ha fuktighetskrem og så denne over der igjen? :klø: Hei:) Har kjøpt den en gang. Hva den egentlig har for seg aner jeg ikke. Den skal du vel ha under fuktighetskremen din, ja. Påstår vel at fundationen skal sitte bedre da, men kan dessverre ikke si at den bidrar til det. Ville heller prøvd den Prime time isteden hvis du vil at sminka skal sitte bedre. Den funker i allefall på meg.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Det er en primer du bruker før du påfører foundation. Hjelper med å glatte ut huden sånn at det blir lettere å ha på foundation. Det skal også ha vitaminer som nærer huden. For meg gjorde den ingenting men aller er forskjellige.
Gjest Miley Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Ok, den fulgte bare med. Skal jeg ha den over fuktighetskremen eller under, eller skal jeg droppe fuktighetskrem (noe jeg ikke bør)?
hufsa! Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Heia,jeg har au prøvd den, men den stakk og irriterte og følte meg helt stiv i trynet,så ikke noe for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå