Haris Pilton Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Jeg tenkte bare jeg skulle tipse om KP Duty fra Dermadoctor for de som har KP, sånne røde nupper på overarmene, det er visst ganske mange som har det. Jeg har det selv, og har bestilt dette fra England... prisen er litt stiv, men du får ganske mye for det, jeg betalte vel rundt 800kr for 2 tuber med fuktighetskremen og en diger boks med skrubb-kremen. Jeg har bare brukt den i noen uker, merker veldig forbedring (huden er i hvert fall ekstremt myk og ikke nuppete, har bare en del rødhet igjen, men jeg må vel bare bruke det litt lenger). Oprah sier i hvert fall at den funker ville bare si fra at det er håp for oss med røde armer!
Cata Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Takk for tipset. Den der så ikke dum ut selv om det var en stiv pris. Har vært velsignet med KP nupper hele livet og har vel for så vidt vent meg til dem, men kunne jo vært morsomt å se om de kan dempes.
Gjest WildRider Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Noe slikt har jeg sett etter lenge, takk for tipset! Er det helt umulig å skaffe slikt i Norge, foresten?
Haris Pilton Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Noe slikt har jeg sett etter lenge, takk for tipset! Er det helt umulig å skaffe slikt i Norge, foresten? Jeg har lett veldig lenge etter noe lignende i Norge uten hell det finnes flere KP-kremer (i utlandet vel å merke) men det er Dermadoctor sin som har best omtale, den vant en eller annen pris i Cosmopolitan eller noe sånn, men det var når Oprah anbefalte den at jeg var solgt, hahaha. Og så finnes det ekstra sterke fuktighetskremer på apoteket, men ingen som er spesielt tilpasset KP så det er ingenting som fungerer like bra - så vidt jeg vet. Endret 14. desember 2008 av Haris Pilton
Ida* Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har samme problem og bruker LPL fra Locobase (kjøpt på apoteket). Den fungerer veldig bra for meg, koster ca 170,- tror jeg.. husker ikke helt.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har samme problem og bruker LPL fra Locobase (kjøpt på apoteket). Den fungerer veldig bra for meg, koster ca 170,- tror jeg.. husker ikke helt. Samme her. Enkelte sverger og til Eucerin Karbamid krem(også apotek).
Haris Pilton Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har samme problem og bruker LPL fra Locobase (kjøpt på apoteket). Den fungerer veldig bra for meg, koster ca 170,- tror jeg.. husker ikke helt. Forsvinner rødheten/nuppene eller blir huden bare mykere?
Cata Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 Hvordan bruker dere de forskjellige kremene? Som bodylotion (bare på de angrepne hudområdene, selvsagt) eller i tillegg til bodylotion?
Haris Pilton Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2008 Hvordan bruker dere de forskjellige kremene? Som bodylotion (bare på de angrepne hudområdene, selvsagt) eller i tillegg til bodylotion? Jeg bruker lotionen på armene morgen og kveld, og skrubbkremen hver 3 dag i dusjen. bruker ingen lotion ellers =) lotionen kjenner jeg at er på hele dagen så det er ingen behov for noen annen krem. Jeg er aldri litt tørr engang, bare kjempemyk.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #10 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har 'vokst av meg' nuppene, men har fremdeles litt rødhet på overarmene. Er det noen som vet om kremer mot KP kan fjerne dette også, eller må jeg si meg fornøyd med å ha nuppefri hud? Det ser litt rart ut når jeg går med ermeløs kjole fordi jeg har heeelt lys hud og jeg kan ikke akkurat late som jeg er solbrent heller.
Haris Pilton Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har 'vokst av meg' nuppene, men har fremdeles litt rødhet på overarmene. Er det noen som vet om kremer mot KP kan fjerne dette også, eller må jeg si meg fornøyd med å ha nuppefri hud? Det ser litt rart ut når jeg går med ermeløs kjole fordi jeg har heeelt lys hud og jeg kan ikke akkurat late som jeg er solbrent heller. Det er det fuktighetskremen fra dermadoctor hjelper mot
Ida* Skrevet 15. desember 2008 #12 Skrevet 15. desember 2008 Forsvinner rødheten/nuppene eller blir huden bare mykere? Hos meg får huden mer "normal" farge og nuppene forsvinner. Huden blir mykere også, fordi kremen er veldig fet. Jeg pleier å smøre den på der det er nødvendig i stedet for bodylotion. Gjør dette når jeg har dusjet. I tillegg bruker jeg peeling etpar ganger i uka. Merker raskt forskjell
Gjest Gitte Skrevet 15. desember 2008 #13 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har også vokst av meg det verste. På sommeren er alt borte, ellers bruker jeg bare vanlig Natusan fuktighetskrem. Det fungerer hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå