Gå til innhold

Tynne og små bruder - hvilken kjole har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Hei. Skal gifte meg til sommeren, og er litt frista til å bestille en kjole fra ebay.. :P Men jeg er veldig liten, og har nesten ikke pupper. På sånne størrelses-skjemaer er den minste str for stor for meg (har målt). Men hvis det er andre veldig små bruder der ute, hvordan form hadde dere på kjolen? Hvordan får en seg selv til å se mer formfull ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har v-hals utrigning, men uten ermer, og litt trang nedover hoftene (tror det het havfrue-form)

funker for meg, ser litt mer formfull ut i den:) Skal i tillegg ha en bh med innlegg så jeg får litt mer pupper - det er vel lov og jukse også??;)

Har ikke noe tips til kjole fra e-bay da, min er kjøpt fra ei veninne av søstra som fikk den spesialdesignet..

Skrevet

Hei!

Jeg er også liten, er normalt slank og har nesten ikke pupper :unsure: Jeg har kjøpt en kjole med halterneck og v-utrigning. Dette skulle visstnok gjøre så jeg virket litt lengre, og slik utrigning er fint til små pupper. Skjørtet er A-formet, og det er snøring i ryggen... Håper du finner en kjole som passer deg!

Skrevet

Har ei venninne som er knøttlita og syltynn, og hun slet veldig med å finne en kjole.. Stroppeløse kjoler med stort skjørt var det absolutt verste på henne.. Hun endte opp med en kjole med med litt brede stropper (kanskje to fingerbredder), og havfruefasong.. Den havfruefasongen gjorde virkelig susen på henne, for hun har nesten null former, men i den kjolen fikk hun en nydelig midje, og det så ut som hun hadde mye mer hofter enn hun egentlig har..

Med stropper har du også litt flere valgmuligheter med tanke på BH, og jeg mener absolutt det er lov å jukse til puppene litt på bryllupsdagen..

Men, hvis jeg hade vært deg, så hadde jeg dratt i ett par salonger å prøvd kjoler, slik at du finner ut hvilke snitt som passer deg.. Da blir det mye lettere å finne en kjole som kler deg på f.eks e buy :Nikke:

Lykke til!

Skrevet

hei! takk for tips alle sammen. Ja, jeg tror også jeg bør gå og prøve egentlig... Mest sikkert :)

Skrevet

Skal ha Pronovias Ebano. Prøv google for å se bilde av den. Den er perfekt for små og nette bruder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...