Gjest Jente38 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Hjelp. Hva i huleste skal jeg kjøpe i gave til disse ungene som har abslolutt alt av leker, klær og dill og dall fra før av..??
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 En opplevelse. Ta de med på badeland, lekeland, kino, tur i skogen, kosedag med hobby, baking osv. De trenger ikke flere ting høres det ut som. Voksne som har tid til å dele opplevelser med de må jo være tingen her.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har kjøpt hvert sitt store, myke badehåndkle til to barn på samme alder. De har også alt de trenger og mer til. Har bestilt på nett og derfor funnet billige hello kitty og postmann pat (dette er favorittene deres for tiden) håndklær til dem. Legger også ved noen små såper (slike som de kan bruke til å tegne/farge med i badet).
Plym Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Mine unger synes det er gøy å få stilig sengetøy. Eller pysjer.
Gjest m Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Hjelp. Hva i huleste skal jeg kjøpe i gave til disse ungene som har abslolutt alt av leker, klær og dill og dall fra før av..?? Hvis de ikke trenger noe, inkl sengetøy, håndklær o.l. praktiske ting. Gi dem en opp leelse som ei anna her sier, eller penger på sparekontoen. Det setter de nok pris på når de skal flytte hjemmefra og kjøpe seg ting Samm om de ikke synes det er så kult nå, de får sikkert mer enn nok andre artige ting de ikke trenger som bare gjør dem bortskjemt..
known Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 jeg satt akkurat å tenkte på det samme, og tenkte at 8-åringen jeg skal kjøpe til skulle få en billett til disney on ice med prinsessetema i år.. så får lillesøstern og storesøstern gjort noe sammen også.. synes det er bedre enn som du sier, leker til de som har ALT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå