Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #1 Del Skrevet 14. desember 2008 Noen som har vært innom der? Trådene, som mange har 100-vis av sider, går ut på å f.eks si et navn så skal neste mann si et navn som begynner på den bokstaven neste slutter på. Og slik fortsetter det. Andre går ut på å skrive et navn på A, nestemann skal skrive et navn på B osv. Det som foregår der er jo totalt intetsigende og uinteressant! Det er det mye som er, men jeg føler dette tok kaka! Som om ikke det var nok kom jeg over en person som hadde skrevet 9.000 innlegg der i løpet av ett år, en annen 5.000. Prøvde å få svar på det forumet på HVORFOR i all verden, men det var jo HELT forståelig at man syntes slike ordLEKER var morsomme og at det ikke var det minste rart å bruke tid på dette. Hadde det vært urfordrende hadde jeg forstått det, men det går i blomsterpotte - potteplante - plantefrø osv! Nå, generaliser litt om disse menneskene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. desember 2008 #2 Del Skrevet 14. desember 2008 Noen som har vært innom der? Trådene, som mange har 100-vis av sider, går ut på å f.eks si et navn så skal neste mann si et navn som begynner på den bokstaven neste slutter på. Og slik fortsetter det. Andre går ut på å skrive et navn på A, nestemann skal skrive et navn på B osv. Det som foregår der er jo totalt intetsigende og uinteressant! Det er det mye som er, men jeg føler dette tok kaka! Som om ikke det var nok kom jeg over en person som hadde skrevet 9.000 innlegg der i løpet av ett år, en annen 5.000. Prøvde å få svar på det forumet på HVORFOR i all verden, men det var jo HELT forståelig at man syntes slike ordLEKER var morsomme og at det ikke var det minste rart å bruke tid på dette. Hadde det vært urfordrende hadde jeg forstått det, men det går i blomsterpotte - potteplante - plantefrø osv! Nå, generaliser litt om disse menneskene! Jeg vet ikke helt om jeg skal eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg vet ikke helt om jeg skal eller Og jeg synes du er håpløs 9000 innlegg der inne på ett år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. desember 2008 #4 Del Skrevet 14. desember 2008 Hm, *kremt* Hvorfor skal du forstå alt da? Hvorfor ikke bar holde seg unna ordlekene og akseptere at folk er forskjellige? Noen liker rett og slett ordleker. Jeg hadde dilla ei stund og la ikke merke til at jeg hadde så mange innlegg, for det er liksom ikke formålet. Nå er jeg sjelden på ordleker, bortsett fra en. Men det hender jeg stikker innom. Det gir kanskje ikke så utfordrene eller gir så mye menig, men jammen gir det meg myyye mer enn edder og galle som det er mye av i innlegg her. Jeg tror jeg velger å og forsette å gjøre som jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 14. desember 2008 #5 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvor mange tråder skal du starte om ordlekene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. desember 2008 #6 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvor mange tråder skal du starte om ordlekene? Er det flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 14. desember 2008 #7 Del Skrevet 14. desember 2008 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=379603 Regner med at det er samme gjest, som er så sjokkert at han bruker store deler av dagen på å sitte og gruble over dette store problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 14. desember 2008 #8 Del Skrevet 14. desember 2008 er enig i at ordlekene kunne ha vært litt mer utfordrende.. Og synes ikke det er så rart at noen blir forundret over at noen har 9000 innlegg på et år på et del-forum? Hvis det hadde vært andre del-forum hadde jo det del-forumet blitt totalt spammet av en person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 14. desember 2008 #9 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg deltar ikke der selv og at folk skriver tusenvis av innlegg der forundrer meg litt, men det sjokkerer meg ikke. Hvis du søker opp hvor folk er aktive så finner du sikkert noen med flere tusen innlegg om mat, eller sex, det kommer vel bare an på interesser og hvor aktiv man er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 14. desember 2008 #10 Del Skrevet 14. desember 2008 Men på andre forum er det vanlig at postcounten ikke høynes av de lek-forumene, slik at folk ikke skal skaffe seg "gratisposter".. Jeg trodde det var slik her også. Ikke at jeg bryr meg noe særlig om hvor mange poster folk har, bare trodde det var vanlig at disse ikke ble beregnet med i den totale postcounten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #11 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvor mange tråder skal du starte om ordlekene? Skjønte at selve underforumet ikke var det riktige stedet å poste "kritikken". For all del, folk er forskjellige, men jeg fatter og begriper det fortsatt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #12 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg deltar ikke der selv og at folk skriver tusenvis av innlegg der forundrer meg litt, men det sjokkerer meg ikke. Hvis du søker opp hvor folk er aktive så finner du sikkert noen med flere tusen innlegg om mat, eller sex, det kommer vel bare an på interesser og hvor aktiv man er. Jeg synes ikke det kan sammenlignes. Mat feks er i alle fall reelle interesser som fyller livet, ting som utfordrer og som man kan snakke med andre om. Men DETTE? Ikke at alt skal være så seriøst eller givende, men dette trodde jeg ikke det fantes mennesker som brukte SÅ mye tid på. Egentlig er jeg overrasket over at man bruker tid på det i det hele tatt. Jada, jeg har brukt 10 innlegg på dette, men det er fordi jeg er oppriktig sjokkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 14. desember 2008 #13 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg skjønner at du er sjokkert. Det er ikke jeg. Men det forundrer meg at folk gidder siste-ordet-tråden. Den handler i hvert fall om ingenting. Jeg har forøvrig sett den på et annet forum, og da skrev de ikke noe engang, bare postet en smiley, så det var altså en hundre siders lang tråd med bare en smiley i hver post. Men at folk synes anne-elin-nils-sigurd-dorthe-espen...osv er gøy kan jeg til en viss grad forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå