Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ok plasser i Oslo hvor dette gjøres?

Kan en kjøpe produkter og gjøre det på seg selv? Hvor lenge holder det og hva koster det??

Er så lei av å barbere hver bidige dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes det er den beste formen for hårfjerning, og gidder ikke bruke høvelen der nede noensinne igjen. Angående å gjøre det selv.... tja... du kan jo prøve. Jeg har aldri gjort det, men du får jo kjøpt både vanlig voks og sukkerpasta for å bruke hjemme.

Jeg anbefaler sukkerpasta, jeg synes det er mye mer behagelig enn vanlig voksing. Det er kanskje en smule dyrere, men jeg synes det er verdt det.

Her er salongen jeg pleier å dra til, det ligger på Fjellhamar, men veldig enkelt å komme til fra Oslo. Ligger bare 50 meter fra togstasjonen. De har en prisliste på siden også. :) Husker ikke hvor lang tid det tar før det vokser ut jeg..... jeg glemte å tenke etter... :ler: Og det er jo positivt på en måte, å glemme at det gror der nede, da det ikke gjør det på en stund ;)

Edit: leif

Endret av Miss Shorty
Skrevet

Jeg har brukt å gjøre dette hos Jane (veldig hyggelig) hos Din hud og hårpleie. (Majorstuen + Nydalen)

Det er ikke akkurat behagelig, men første gang er absolutt verst.

Jeg kan ikke skjønne at man kan klare å gjøre dette selv, du skal i tilfelle være ekstemt akrobatisk, fingernem og tøff.

Når de drar av voksstrimlene, må du ofte hjelpe til med å stramme huden osv. for at det skal gjøre minst vondt. Det klarer du ikke med to hender.

Skrevet

Huff, jeg sliter bare tanken på å vokse leggene, jeg syns DET gjør vondt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...