Gå til innhold

"drømmemobilen"???


silja

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal ha ny mobil nå, men er så itvil hvilken jeg skal ha... heller mellom ericson t68i eller nokia6100. Fra før av har jeg hatt nokia kun, 3210, 6210, 3510.

Må ha ny fordi jeg har ødelagt den siste...

Det jeg ikke liker m dagens nye nokia er disse ployfoniske ringelydene, dessuten er 6100 dyr... Minuset ved t68i, er ordboken -regner med dette er en vanesak, blir vel vant m den også...

Mitt spm til dere er, hvilken mob er/har du vært mest fornøyd med og hvorfor??? Tar imot alt av tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en Sony Ericsson T-68 I..

Er sånn passe fornøyd med den... :roll:

Med store fingre er det vanskelig å treffe de riktige tastene når en skal skrive SMS... :oops:

Neste gang går jeg tilbake til Nokia.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Selv ønsker jeg meg veldig den store Panasonicen, GD87. Har GD 67 idag, men den mangler blant annet e-mail støtte og data-støtte. Jeg er en av de syke personene i verden som trenger akkurat dette.

Har hatt en del Panasonic nå, og mer slitesterke telefoner har jeg ikke vært borti. Tåler mye rart og er brukervennlig til tusen.

Brodern har Sony T68i, jeg var litt skuffet da jeg fikk leke med den. Tror ikke han var helt i hundre selv.

Nokia har jeg fra gammelt av fått seriøs avsmak for. Mye feil og tull gjorde at jeg byttet mellom tre-fire forskjellige Nokiamodeller på under tre måneder.

Nå kommer visstnok Microsoft med en telefon som skal inneholde det meste som er mulig av dill og dall. Og så forteller dem i tillegg at prisen skal være veldig stueren også.

Får bare håpe at ikke blåskjerm er inkludert på tilbehørslisten, jeg gleder meg til å prøve i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke-logget-inn-mosen

Sjekk priser!!!

Jeg har kjøpt en Nokia 7250 som jeg er kjempe fornøyd med. Farger, kamera, polyfoniske ringelyder etc. etc. (Morsomt)

Brukte to måneder på og sjekke pris forskjellige steder i landet og sparte 2500,- på å få sendt den litt over 50 mil :-)

Betalte 2400,- og det begynner faktisk og bli noen måneder siden!

*Mosen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk priser!!!

Jeg har kjøpt en Nokia 7250 som jeg er kjempe fornøyd med. Farger, kamera, polyfoniske ringelyder etc. etc. (Morsomt)

Brukte to måneder på og sjekke pris forskjellige steder i landet og sparte 2500,- på å få sendt den litt over 50 mil :-)

Betalte 2400,- og det begynner faktisk og bli noen måneder siden!

*Mosen*

fra hvor da?? Lurer selv på å finne på nettet, har lett lenge, men er litt skeptisk til å bestille over nett -med tanke på ev reperasjoner ol da... det blir jo litt stress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SIEMENS, SIEMENS! Har aldri hatt problemer med mine 2 siemenser, ikke mannen min med sine heller. Vennene våre som har Nokia klager derimot både nå og da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Nokia 6210 i 2 1/2 år uten et eneste problem. Vet ikke om denne er i salg lenger, men 6310 (tror jeg den heter) er laget over samme lesten og er på en måte den nye 6210. Nå har jeg 7250. Har bare hatt den i to uker, så jeg kan jo ikke si så mye om den, men foreløbig er jeg veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er strålende fornøyd med min t68i fra Sony Ericsson. Har tidligere hatt flere nokia gjennom jobben (spes. 6210). Flere fordi de har blitt ødelagt ganske fort; knapper som ikke virker, mister dekning etc.. liker den jeg har nå mye mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid vært mobilfreak, og kjøpt ny etter noen mnd.. Da har jeg alltid hatt Nokia og det har vært noe feil med dem alle sammen... Har styret med heving av kjøp, retting, reprasjoner osv.... Er fonøyd med Samsungen min og kommer til å ha den en stund :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litja

Hmmmm...

Jeg må bare fortelle at jeg har hatt problemer med mine mobil-tlf. fra både siemens og erikson, men aldri med mine nokia-mobiler...

litja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...