prudence_88 Skrevet 14. desember 2008 #1 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei, jeg lurte på hva som eventuelt passer til våruller? (kyllingvårruller) eventuelt tilbehør og eventuelt saus eller noe? Og om noen har noen god saus som passer til kylligfilet, ris og salet eller lingnede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 14. desember 2008 #2 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg bruker å ha sweet chili saus på vårruller jeg. Evt en salat også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 14. desember 2008 #3 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg syns det er veldig godt med ris og en lett bernaise-saus på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prudence_88 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 14. desember 2008 Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 14. desember 2008 #5 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har aldri skjønt greia med salat til vårruller. Jeg pleier å ha wokede grønnsaker, bulgur og soyasaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 14. desember 2008 #6 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har aldri skjønt greia med salat til vårruller. Jeg pleier å ha wokede grønnsaker, bulgur og soyasaus. Jeg bruker det for at retten skal bli litt sunnere. Men jeg spiser aldri vårruller til middag da. Heller til lunsj eller kvelds. Så da gidder ikke jeg varme noe mer enn vårrullene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malteaser Skrevet 15. desember 2008 #7 Del Skrevet 15. desember 2008 Når jeg har vårrull til middag så har jeg stektris til og soyasaus på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 15. desember 2008 #8 Del Skrevet 15. desember 2008 Stekt ris og sweet chilisaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 15. desember 2008 #9 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg bruker det for at retten skal bli litt sunnere. Forståelig, men jeg tenkte egentlig mest på hvorfor folk har salat til i stedet for wokgrønnsaker/grønnsaker generelt, som i mitt hode er ti ganger mer passende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 15. desember 2008 #10 Del Skrevet 15. desember 2008 Forståelig, men jeg tenkte egentlig mest på hvorfor folk har salat til i stedet for wokgrønnsaker/grønnsaker generelt, som i mitt hode er ti ganger mer passende. Det kommer vel mest ann på hva man liker. Også er salat mye raskere for meg. Liker ikke sånne frosne wokgrønsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 15. desember 2008 #11 Del Skrevet 15. desember 2008 Syns det er godt med salat ved siden av, fremfor wok. Liker den kalde salaten med en god og "myk" dressing ved siden av vårruller som har varmt og har den sursöte sausen ved siden av. Istedenfor bare varm wok og varme vårruller- og i tillegg har varm ris ved siden av - det blir litt for mye av det gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sulten.. Skrevet 15. desember 2008 #12 Del Skrevet 15. desember 2008 Vi bruker dampet ris, soyasaus og en enkel salat av kinakål, tomat og agurk. Mmm, vil ha vårruller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prudence_88 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 16. desember 2008 Takk for alle svar=D Ble noen gode vårruller med kylling,kål og glassnudler=D Også ris og soyasaus til tilbehør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 16. desember 2008 #14 Del Skrevet 16. desember 2008 Briker ris eller nudler, kinakål freset i panne med evt. paprika og ananas, vannkasjanjer o.l. (eller det jeg ellers har i huset) og Thai Springrollsauce. Evt. også soyasaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå