Gå til innhold

Håndball jentene i finalen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi Håndball jentene er nå kommet til finalen,

der skal de spile mot spania idag søndag.¨

Noen som har fulgt med på kampene på tv 2?

Det blir nok en spennende kamp siden det ble 21-21 mot de i åpningskampen så den gleder jeg meg til å se, håper de vinner siden Marit Breivik kansje skal slutte som trener til våren:(:( Hun har vært Norges trener siden 1994 og ingen annen trener har så mange mesterskaps titler som henne!

Noen som så på kampen mellom Russland og Norge på lørdag?

Det nydelige målet av Kristine Lunde Haraldsen da! Hun fortjente å bli banens beste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har kost meg stort med håndballjentene i denne adventstid! Det er et skikkelig bra lag Norge har. Selv uten Katja Nyberg og Gro Hammerseng på laget, konkurrerer de helt i toppen. Storartet! Det viser jo hvor flinke de er til å rekruttere nye spillere til laget.

Breivik er dyktig, hun står aldri fast og benytter seg av de mulighetene som finnes, isteden for å henge seg opp i eventuelle problemer. Håper hun fortsetter videre som trener.

Juleshoppingen er blitt satt på vent her i heimen. Håndballjentene kommer først. :fnise: Men det er jo over i morgen, så da får det bli juleshopping på oss også.

God jul! :nisseblunk:

Skrevet

Hehe fint å vite at det er flere som følger med på jentene . jeg er helt enig med såklart de er virkelig et av de beste laga. håper selvsagt også at Marit Brevik forsetter hun er en veldig god trener bare se på den planen hun bruker når motsatt lag er i overtall med Karoline Dyhre Breivang i keepertrøya.

Får håpe du får begynne med shoppinga snart da:) :shoppe:

God jul :nisseblunk:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Har også fulgt med på håndball ja. Har vært veldig bra så langt, og jeg regner med at et blir veldig spennende i dag. Spania hadde jo en kjempebra kamp mot tyskland i går, så da blir det spennende å se om de kan ta fram det samme gode spillet mot Norge i dag.

Hvis både Norge og Spania spiller slik håndball som de gjorde i går, så kan dette absolutt bli en spennende kamp :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...