Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har bestilt flybilletter til jul til Tromsø, ganske dyre billetter, med SAS. Jeg reiser med et barn på 2 år. Jeg lurer på: hvis jeg eller barnet blir sykt, hadde det jo vært lurt å ha en avbestillingsforsikring, men jeg fant ikke noe info om dette på SAS sine sider da jeg bestilte billetten. Bør jeg kanskje kjøpe helårs reiseforsikring hos et forsikringsselskap? Vi reiser nordover 2 - 3 ganger i året, reiser lite til ingenting ellers. Hva lønner seg?
Gjest Forsikring Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Trygvesta har noe som heter reiseekstra(!?), den koster sikkert 1400 kr i året, men da er både du og barna dekket bare dere går ut av døren. Og så er det ingen egenandel, noe jeg liker. Den vinner alltid den testen i dagbladet. Har den selv, o g fått bruk for den. Den er helt super.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Har reiseforsikring i Europeiske inkl. avbestillingsforsikring. Den gjelder både på dagsreiser og ferieturer. Jeg har valgt hele verden fordi jeg har store unger som farter en del. Betaler rundt 1400 kr for familien.
Mamma1 Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Trygvestas reiseforsikring er veldig bra ja, men ikke når det gjelder avbestilling. Den dekker ikke avbestilling viss barnet ditt for infuensa eller omgangssyka, eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå