Gå til innhold

Maggie Sottero Puhong

Gjest Gjest_Cecilie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet

Noen som vet om noen som skal selge denne kjolen? Jeg er helt forelsket, men jammen ikke billig med ny brudekjole :gjeiper: Jeg er 170 høy og ca str 38-40

Videoannonse
Annonse
Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg regner med at du har søkt på finn?

Ellers går det jo an å bestille kopi av den fra kina. Jeg har gjort det.... (ikke samme modell da, men maggie sottero et-eller-annet :) )

Skrevet

Er ikke dette litt risikabelt da?? og i såfall hvordan gjorde du dette? Kontakter i Kina eller?

Har prøvd å søke på Finn.no ja. Der var to kjoler men så klart ikke i riktig størrelser.

Skrevet

Ojsann

Ser jeg har skrevet feil navn. Ikke den største feilen, men greit å ha riktig navn om noen prøver å søke på den...

Maggie Sottero Phuong heter den... :fnise:

Skrevet

Vel, jeg har kjøpt en nesten helt lik kjole på Ebay, bare at den koster ca. 1000 kr, altså ikke er voldsomt beløp. Jeg har hørt mye positivt om selgeren, så derfor tar jeg sjansen. Uansett, da får jeg den ihvertfall skreddersydd meg, så det blir spennende å se hvordan den blir. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg ville også ha Puhong av Maggie Sottero og fant 3 stk på Finn.no, men når jeg fikk se den på "normale" mennesker og ikke modeller så satt den ikke på slik jeg hadde håpet dessverre :(

Men ta en titt på Finn.no å se va du finner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...