Gjest Miam Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Hei. Jeg prøver å finne ut navnet på en film som jeg så på vgs. Den handler om en konferanse som jeg tror foregår i Berlin. Og jeg tror det er i tiden rett før krigen, eller i starten av krigen. Alle disse "viktige" mennene var der. Men ikke Hitler selv, så vidt jeg husker. Det er en relativ ny film. Håper dere kan gi meg et tips om hvilken film det er!
Gjest Miam Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Nei, ikke som jeg kommer på nå.. Tror ikke det var med noen spesielt kjente skuespillere. Så irriterende å ikke huske flere detaljer. Husker at de satt ved et stort bord å spiste en overdådig middag, hehe.. Og at de diskuterte hvordan og om de skulle utslette jødene.
Gjest LC Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Det er ikke Der Untergang du tenker på da?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Nei, ikke som jeg kommer på nå.. Tror ikke det var med noen spesielt kjente skuespillere. Så irriterende å ikke huske flere detaljer. Husker at de satt ved et stort bord å spiste en overdådig middag, hehe.. Og at de diskuterte hvordan og om de skulle utslette jødene. Wannsee konferansen. Filmen het Conspiracy.
Gjest Miam Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Wannsee konferansen. Filmen het Conspiracy. Det var den jeg lurte litt på om det var, nå etter jeg har søkt litt, men var fortsatt ikke sikker. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå