Gjest Janna Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 Her i denne tråden kan dere liste opp kjærlighets-sanger som dere liker/vet om... Kanskje vi klarer å dekke det meste innen sjangeren? Ricky Martin & Meja- Private Emotion Ricky Martin & Christina Aguilera- Nobody Wants To Be Lonely Jennifer Lopez- Waiting For Tonight Bryan Adams- Heaven Bryan Adams- Have You Ever The Sundays- Wild Horses Kurt Nilsen- She`s So High Dina- Bli Hos Meg Daniel Beddingfield- If You`re Not The One Espen Lind- When Susanna Cries Jennifer Lopez- Dreaming Of You Savage Garden- To The Moon And Back Ricky Martin- Spanish Eyes Shakira- Underneath Your Clothes Shakira- Objection (Tango) Alison Krauss- It Doesn`t Matter LeAnn Rimes- But I Do Love You LeAnn Rimes- Can`t Fight The Moonlight Jeg kommer tilbake med fler etterhvert. :blunke: Aahh.. Sweet love...
Gjest the imp Skrevet 20. juni 2003 #2 Skrevet 20. juni 2003 GooGooDolls: Iris Whitesnake: Every rose has it's thorn Stage Dolls: Sorry is all I can say Guns 'n' roses: Don't cry og November Rain Bon Jovi: Bed of Roses, Always, Thank you for loving me Aerosmith: Amazing, Angel, Don't wanna miss a thing, Crazy, Cryin hjelp, man blir jo aldri ferdig
Gjest Janna Skrevet 20. juni 2003 #3 Skrevet 20. juni 2003 Monica- Angel Of Mine Monica- What My Heart Says Usher feat. Monica- Slow Jam Brandy & Monica- The Boy Is Mine
Ruby Skrevet 20. juni 2003 #4 Skrevet 20. juni 2003 Skid Row - I remember you Metallica - Nothing else matters Eric Clapton - Wonderful Tonight Melissa Etheridge - Nowhere to go Kelly Clarksson - A moment like this Bjørn Eidsvåg - Alt du vil ha
Vilje Skrevet 20. juni 2003 #5 Skrevet 20. juni 2003 Norsk musikk: Mysteriet deg med Bjørn Eidsvåg rører ved noe i meg. Forbuden Frukt med samme mann er en bra tekst om det å (nesten) være utro... U2 selvfølgelig...With or without you er jo eneren, men "you're so cruel" er en ganske kul tekst. Kvinnelige vokalister: Jeg hørte en dame som het Jewel, med "Foolish games", etter å ha hørt den et par ganger fant jeg ut at den var ganske bra! Ellers liker jeg den sangen som heter "pretty baby" med hun mørke jenta....hva hun enn heter.. Mannlige vokalister: David Bedingfield: If you're not the one er faktisk ganske bra pop Robbie Williams, når han synger "feel" overgår ham litt da... Og ikke minst når Bruce Springsteen synger om sin "jersey girl" Fra rapperne: synes JayZ og Beyonce synger en kul sang om Bonnie & Clyde..
Tusseline Skrevet 21. juni 2003 #6 Skrevet 21. juni 2003 Mike and the Mechanics- Take these broken wings Foreigner- I want to know what love is Lionell Richie- Hello Roxette- It must have been love
Gjest the imp Skrevet 21. juni 2003 #7 Skrevet 21. juni 2003 Stevie B: When I dream about you Meat Loaf: I'd do anything for love, Two out of three ain't bad Michael Learns To Rock: The actor Phil Collins: Groovy kind of love, Against all odds
Ruby Skrevet 21. juni 2003 #8 Skrevet 21. juni 2003 Two out of three ain't bad Denne glemte jeg på listen min, den er så herlig!!!!
Gjest Maranna Skrevet 21. juni 2003 #9 Skrevet 21. juni 2003 Austin Roberts - Rocky Nanci Griffith - Love At The Five & Dime
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. juni 2003 #10 Skrevet 21. juni 2003 Dere har jo helt glemt kongen av kjærlighets-sanger!! Roy Orbison!
Ana Skrevet 21. juni 2003 #11 Skrevet 21. juni 2003 Coldplay - The Scientist REM - At My Most Beautiful Des'ree - Kissing You The Wannadies - You And Me Song Sarah McLachlan - Angel Jude - I Know Led Zeppelin - Thank You Sade - By Your Side Jewel - You Were Meant For Me David Gray - This Years Love Ten Sharp - You Marvin Gaye - Let's Get It On India Arie - Ready For Love
Gjest eminel Skrevet 23. juni 2003 #12 Skrevet 23. juni 2003 Nelly - Dilemma Aerosmith - Lay it down Aerosmith - Angel Aerosmith - Don't wanna miss a thing Shania Twain - Still the one Gareth Gates - Too serious too soon Michael Jackson - You are not alone TLC - I miss you so much The Corrs - Breathless Alicia Keys - Fallin' Shakira - Underneath your clothes The Police - Every breath you take Wet Wet Wet - Love is all around Boys 2 men - I'll make love to you K-Ci and JoJo - All my life Backstreetboys - I need you tonight Backstreetboys - Noone else comes close Backstreetboys - Don't wanna loose you now Backstreetboys - Like a child Backstreetboys - Shape of my heart Backstreetboys - Anywhere for you Lonestar - Amazed Britney Spears - Born to make you happy Leann Rimes - How do I live Eternal - Angel of mine Another Level - Freak me Elton John - Can you feel the love tonight Brandy - Have you ever Cardigans - Lovefool Guns'n'Roses - Don't cry East 17 - Stay another day Celine Dion - Think twice Celine Dion - The power of love Cecilia Vennersten - Det vackraste jag vet Bjørn Eidsvåg - Tålt Foreigner - I wanna know what love is Faith no more - Easy Roxette - Listen to your heart Kiss - Beth Poison - Every rose has it's thorn Meath Loaf - Anything for love
tuji Skrevet 23. juni 2003 #13 Skrevet 23. juni 2003 Mike and the Mechanics- Take these broken wings "Broken Wings" er det Mr. Mister som har. Det er forøvrig en knallfin sang. Ellers må vi nevne Lisa Nilssons "Säg det igjen" som jeg får frysninger og klump i halsen av hver gang. For kjærlighetssorg anbefales "Why should I cry for you" med Sting.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #14 Skrevet 23. juni 2003 Dr. Hook: A little bit more Sitatet fra sangen er slettet. Orakel - moderator
Gjest ButtHead Skrevet 23. juni 2003 #15 Skrevet 23. juni 2003 Stage Dolls - Love don't bother me R.E.M - Everybody hurts Scorpions - Wind of change Guns 'N Roses - November Rain TSW - Where you go i go Dirty Dancing - Hungry eyes Return -Tell me Maria Mckee - Show me heaven Unni Wilhelmsen - Won't go near you again Foreigner - I want to know what love is
Gjest ButtHead Skrevet 23. juni 2003 #16 Skrevet 23. juni 2003 Må tilføye "74-75", husker ikke hvem som synger den men. Har den oppe på en cd, men orker ikke å gå opp og sjekke!
Gjest lmari Skrevet 24. juni 2003 #18 Skrevet 24. juni 2003 One - U2. Det er en av de aller fineste sangene i hele verden, bare så synd at sambo hater U2... Liker With or Without you også, da.. Egentlig liker jeg ikke Bjørn Eidsvåg. Men akkurat Mysteriet Deg synes jeg er ganske fin... Min absolutte favorittkjærlighetssang må være en som heter Miraklet med en svensk hippie-fyr som kaller seg DiLeva. Den er vakker, og betyr noe helt spesielt for meg... Sjekk den opp på nettet - den er vakker!! Sitatet av sangen er slettet. Det er ikke tillatt å sitere kopibeskyttet materiale i innlegg. Reglene Orakel - moderator
Gjest Candyfloss Skrevet 1. juli 2003 #19 Skrevet 1. juli 2003 Alt med Vanessa Carlton. F.eks "Pretty Baby", "A Thousand Miles", "Greensleves", "Paradise".. Avril Lavigne - Why Alt med Celine Dion. F.eks "Because You Loved Me", "With this Tear", "Pour Que Tu Maim".. Daniel Bedingfield - Never gonna leave your side Donna Lewis - I love you always forever Hepburn - I quit Krystal Harris - Angel on my shoulder Lene Marlin - A Place Nearby :cry: Michelle Branch - "Sweet Misery", "Rather Be In Love With You" Richard Marx - Take these broken wings The Calling - Could it be any harder Tracy Chapman - Baby Can I Hold You Winta - Emotions
Malou Skrevet 1. juli 2003 #20 Skrevet 1. juli 2003 Ingen er så nydelig som du - Tor Endresen Hon är så söt - Bo Kaspers Orkester Des'ree - Kissing You Fantastisk sang. Lenge siden jeg har hørt den... Og mange flere... Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå