Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ingrid-84
Skrevet

Hei, jeg er ei jente på 24 år, jeg er helt ny her inne.

Vi har prøvd i to år nå å bli gravid.. Jeg sluttet på pillen i september 2006, og etter det ble jeg testet for PCOS, noe jeg fikk vite jeg ikke hadde...

Nå har jeg endelig fått begynt på Pergotime, da den nye gynekologen min så at jeg hadde PCO.

Er på min andre runde med Pergo nå. Hadde sinnsyke bivirkninger på første runde, blødde nesten fire uker i strekk. Jeg skal til gynekologen på mandag for å se om tablettene virker, og det håper jeg de gjør. For nå begynner vi å lengte veldig, min forlovede og jeg.

Det er ikke så mange jeg kan prate med om dette, så jeg håper jeg kan få diskutere med andre her inne, høre erfaringer osv.

Jeg begynner å føle det litt håpløst nå, etter å ha prøvd så lenge uten resultat. Men nå når jeg endelig har fått begynt på behandling så håper jeg at det ikke blir for lenge å vente, setter veldig pris på om andre vil dele erfaringer med meg :)

:klemmer: , Ingrid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid en tung og sår prosess dette med å få barn når det ikke liksom går av seg selv. Frustrasjon blir bygd opp og man mister håpet sånn innimellom.

Det er jo flott at du har fått Pergotime nå da, og la oss håpe at det fungerer fint på deg. Kjipt at du har fått slike bivirkninger da.

Selv hadde jeg bare gode erfaringer med Pergotime, heldigvis. Mange her på KG som ikke har hatt det.

Vi ble gravide på første forsøk med Pergo, men vi mistet. Gledelig nok ble vi gravide måneden etter SA så nå er vi 13 uker på vei :D

Lykke til!

Gjest Ingrid-84
Skrevet
Gledelig nok ble vi gravide måneden etter SA så nå er vi 13 uker på vei :D

Lykke til!

Gratulerer så mye og tusen takk :)

Skrevet
Jeg begynner å føle det litt håpløst nå, etter å ha prøvd så lenge uten resultat.

nei, nei.. Sånn må vi ikke tenke !!! Det ordner seg for deg også skal du se !!!

Det er mange som lykkes med pergotime :jepp: :jepp:

Her inne har du mange å prate med hvertfall :klemmer:

Gjest Ingrid-84
Skrevet
nei, nei.. Sånn må vi ikke tenke !!! Det ordner seg for deg også skal du se !!!

Det er mange som lykkes med pergotime :jepp: :jepp:

Her inne har du mange å prate med hvertfall :klemmer:

tusen takk for det :) ja jeg registrerte meg her fordi jeg har hørt det var bra forum for slitere som meg ;) og det virker det som det er også.

Gjest Ingrid-84
Skrevet

I dag har jeg vært hos gynekologen i forbindelse med at jeg tok Pergo for to uker siden. Jeg hadde ETT egg som var modnet, og skal ifølge størrelsen ha EL på torsdag. Så nå setter vi i gang her, hehehe ;)

Og så har vi tatt ting et skritt videre.. Jeg har fått henvisning til røntgen, og skal sjekke egglederne om jeg ikke bli gravid nå. Jeg tror gyn. har mistanke om at jeg har hatt betennelse i egglederne :( Men jeg tar ikke sorgene på forskudd. Vi får se hva som skjer....

Er også snakk om en EL-sprøyte.. ? Noen som har hørt om det?

Skrevet
I dag har jeg vært hos gynekologen i forbindelse med at jeg tok Pergo for to uker siden. Jeg hadde ETT egg som var modnet, og skal ifølge størrelsen ha EL på torsdag. Så nå setter vi i gang her, hehehe ;)

Og så har vi tatt ting et skritt videre.. Jeg har fått henvisning til røntgen, og skal sjekke egglederne om jeg ikke bli gravid nå. Jeg tror gyn. har mistanke om at jeg har hatt betennelse i egglederne :( Men jeg tar ikke sorgene på forskudd. Vi får se hva som skjer....

Er også snakk om en EL-sprøyte.. ? Noen som har hørt om det?

Det er bra dere er i gang :jepp: trenger bare ett egg for å lykkes ;) så dere får bare stå på !!

Jeg satte eggløsningssprøyte med alle mine pergotime kurer,. da vet du ganske så nøyaktig nårtid du har eggløsning , og videre :sengekos:

Gjest Ingrid-84
Skrevet

Oj, ja det var smart, greit å vite det da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...