Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 13. desember 2008 #1 Del Skrevet 13. desember 2008 Har vært singel en stund og to ganger har jeg tatt med meg en fyr hjem og hatt sex med han. Har noen spørsmål til dere menn angående dette. Har dere alltid innstillingen at det var for en gang hvis det var med en ukjent jente? Blir jeg satt i slut båsen? Etter å ha stått opp- hvorfor så kosete? Hvorfor bli der i flere timer når døra er så nær? Synes dere det kan være ok hvis jenta tar kontakt etterpå. (forutsatt kjemi og fortsatt tiltrukket dagen derpå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #2 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg er en jente, håper det er ok at jeg svarer. De gangene jeg har hatt en fyr med hjem spør jeg ham om å gå etter sex, er aldri interessert i noe mer hvis han er på gli første kveld. Kan kose litt men da må han være pen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappglass Skrevet 13. desember 2008 #3 Del Skrevet 13. desember 2008 Har dere alltid innstillingen at det var for en gang hvis det var med en ukjent jente? Blir jeg satt i slut båsen? Synes dere det kan være ok hvis jenta tar kontakt etterpå. (forutsatt kjemi og fortsatt tiltrukket dagen derpå). Overhode ikke, jeg, er mann, sidestiller det med vanlig sjekking. Sjangsene er like store for å finne kvinnen i ditt liv på ONS som på alle andre arenaer. Desverre så har dere kvinner en tendens til å likestille ONS med at det kun betyr en natts flørt. Men det mener nødvendigvis ikke stemmer... Syns du fyr`n var hot så er det bare å kjør på. Det verste som kan skje er et nei. Men som regel, hvis kjemien stemte, så er det håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dineVibber Skrevet 13. desember 2008 #4 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg tror det ikke er noen fasitsvar på dette. Hvis det er kjemi tilstede, og man kommuniserer godt, kan det være starten på et bra forhold selv om man møttes for et ONS. Men jeg er sikker på at mange menn mener at jenter som åpner seg for ONS faktisk er mer slutty enn jenter som venter med godsakene. Man kan jo sove sammen og rote litt, uten at man absolutt skal ha samleie. Og du kan absolutt ta kontakt i etterkant. Om mannen ønsker kontakt, så svarer han. Hvis du liker han utover kun det seksuelle, er det nok lurt å være litt tilbakeholden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 14. desember 2008 #5 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg tenker også typisk at et ONS kun er bare det og aldri kan bli noe mer, fordi det startet "useriøst" i utgangspunktet. Først har man sex, så hilser man. Men det kan jo tenkes at menn har en annen tilnærming til dette! Mulig at menn her mer avslappet i forhold til hva sex skal bety: det kan hende menn knytter bånd gjennom sex og ser på det som en måte å hilse på? Jeg må nesten tro det, i og med at alle menn jeg møter er klar for sex anytime og de lar ikke samboer eller kone stå i veien. Greit med sex på 2., 3. eller senere dates synes jeg, men et ONS? Nei, det er ikke utgangspunkt for et forhold for meg. Jeg har hørt om andre som har startet forhold på den måten, så det er jo mulig! Alt er visst mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 14. desember 2008 #6 Del Skrevet 14. desember 2008 Men jeg er sikker på at mange menn mener at jenter som åpner seg for ONS faktisk er mer slutty enn jenter som venter med godsakene. Ja, det tror jeg vi kan fastslå. Det samme gjelder også for en del jenters inntrykk av mannen. Hvorfor kjøre hele linjen ut med en gang, man kan jo avtale å treffes igjen, slik at man blir litt kjent først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 14. desember 2008 #7 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har lest endel om sjekking og visstnok er det lurt for en mann som ønsker ONS å åpent si at han kun er ute etter sex, gjerne rett før det blir aktuelt. Ei kvinne vil vegre seg for å framstille seg som for løs ovenfor en mann ho ser for seg ei romantisk framtid med. Så har jeg også lest at det er om å gjøre å ligge med jenter fortest mulig, slik at de bakoverrasjonaliserer at de gjorde det fordi de likte mannen så godt. Har litt mer tro på den første teorien egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #8 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har lest endel om sjekking og visstnok er det lurt for en mann som ønsker ONS å åpent si at han kun er ute etter sex, gjerne rett før det blir aktuelt. Ei kvinne vil vegre seg for å framstille seg som for løs ovenfor en mann ho ser for seg ei romantisk framtid med. En mann som sier at han kun er ute etter sex før akten, tror jeg ville være turn-off for de fleste. Det er det som er bra med ONS, at det er så udefinert, man vet ikke hva den andre er ute etter. Dermed skylder man heller ikke den andre noen forklaring om man ikke er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 14. desember 2008 #9 Del Skrevet 14. desember 2008 Ja, hvis mannen hadde sagt rett ut før sex at det var det eneste han ville hadde det ikke blitt noe av det for å si det slik. Det er jo bare helt turn off, selv om jeg selv hadde tenkt det samme. Man trenger ikke SI det for det. Jeg ville aldri sagt det, kan jo også skje at man blir mer interessert enn man hadde trodd og da blir det ihvertfall vanskelig å si noe i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 14. desember 2008 #10 Del Skrevet 14. desember 2008 Etter å ha stått opp- hvorfor så kosete? Hvorfor bli der i flere timer når døra er så nær? og hva med dette med kosing dagen etterpå? De to gangene jeg har hatt med meg noen hjem har han vært veldig kosete dagen etterpå. Og det var helt klart ikke for å oppnå sex. Runde to var overstått og klærne på, men de holder rundt og koser som om vi skulle vært kjærester. Tror ikke det er fordi de er interesserte i noe mer, får en følelse av at det er for å avrunde det hele på en fin måte. Det er bare så merkelig, jeg er clueless på dette punktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 14. desember 2008 #11 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå