Gå til innhold

mixed signals - hjelp!

Gjest Gjest_baremeg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_baremeg_*

Er så usikker...

Har hatt en flørt på gang med en kollega i et halvt års tid nå, det begynte i grunnen på msn :)

Etter en fest i høst endte vi opp hjemme hos meg, selv om jeg vanligvis ALDRI har sex i fylla. Men jeg liker denne fyren så godt, og når sjangsen bød seg...vel... :fnise:

Han er den snilleste, mest fantastiske personen jeg har møtt noensinne. Har alltid hatt en egen evne til å tiltrekke meg "slemme gutter", har aldri følt meg helt trygg på noen av de jeg har vært sammen med, men han her er helt annerledes!

Det er bare det at han aldri har hatt et forhold... Og jeg synes han er vanskelig å tyde. Noen ganger kan det være at jeg ikke hører en lyd fra han på msn, og da blir jeg redd og tør ikke gi lyd fra meg heller. Men så, etter etpar dager, kan han gjøre hva som helst for å få litt alenetid med meg på jobben så vi kan klemme og kysse :klemmer:

Selv har jeg hatt mange forhold, og jeg ser bra ut og er "outgoing", og det mangler ikke på tilbud selv om jeg er alenemor til en gutt på 4. Men jeg vil ikke ha flere "usunne" forhold.

Men hvordan skal jeg gå fram for å finne ut hva han føler? (Hadde spurt rett ut hvis han ikke var en kollega, men er redd det blir teit) Og evt få han til å gi et forhold en sjangse? Helst med meg da :gjeiper:

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_baremeg_*

Vi jobber forresten på et hotell, forskjellige stillinger og skiftordninger så vi ser hverandre ikke hver dag :)

Bare sånn for å ha fått med det. Derfor vi har mye kontakt på msn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...