Gå til innhold

vektklubb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker VG's vektklubb veldig godt :) Det koster jo litt, 499 for 12 mnd eller noe. Virkelig verdt det!

Skrevet
Hvilken "vektklubb" på nettet er den beste?

vektklubben.no er veldig fin. (Grete Roede)

Skrevet
Jeg liker VG's vektklubb veldig godt :) Det koster jo litt, 499 for 12 mnd eller noe. Virkelig verdt det!

Signerer denne. Har prøvd både den på VG og Grete Roede sin, men likte den hos VG best.

For tiden er jeg på dytt.no ettersom jeg er lei av å være sofabonde og prøver å anspore meg selv til mer trim. Men dytt.no har en god del av de samme funksjonene som VG og Grete Roede sine sider, selv om konseptet på dytt.no er sterkt linket opp mot det å gå som mosjonsform. (Skritteller er et vesentlig element her ;) ) .

Skrevet

Da ble det Vg. Kan alle se navnet mitt der inne?

Skrevet
Da ble det Vg. Kan alle se navnet mitt der inne?

Ikke ditt virkelige navn nei, de ser nicket som du velger å bruke når du melder deg inn. Blir omtrent som på forum. Tvi tvi :) .

Skrevet (endret)

I den dagboken ligger middagen sist, bør man ikke spise etter middag da? For vi spiser vanligvis middag klokken halv fem. Da sulter jeg ihjel :sjenert:

Hvis jeg skal spise frokost, lunch, mellommåltid og middag før klokken fem og ingenting etterpå må jeg jo spise i ett sett og så bråstopp?

Endret av Miley
Skrevet

Noe må jo nødvendigvis komme sist. Du kan jo ta mellommåltidet til slutt for det. Eller du kan dele mellommåltidet som står der - ta en frukt før middag, f.eks og et par knekkebrød til kvelds. Det er jo antall kalorier som teller - ikke hvor du fører det opp.

Skrevet

Ok, så det blir ikke hakkende galt om jeg tar mellommåltidet i seks sju tiden da?

Skrevet

Nei, det kan jeg aldri tro. Det heter seg nå riktignok på folkemunne at man helst ikke skal spise etter kl 18, men såvidt jeg kan begripe (og tror jeg har lest et sted) så er nå hovedpoenget å bruke mer kalorier enn man tar inn.

Gjest Bolledeig
Skrevet
Nei, det kan jeg aldri tro. Det heter seg nå riktignok på folkemunne at man helst ikke skal spise etter kl 18, men såvidt jeg kan begripe (og tror jeg har lest et sted) så er nå hovedpoenget å bruke mer kalorier enn man tar inn.

Men det er tull og tøys, så det er ikke noen vits å henge seg opp i. Kalorier ut - kalorier inn er det essensielle, ikke når de spises. Mao mellommåltidet kan tas når som helst :)

Skrevet

Som Bolldedeig sier, det er ant kcal inn og ut som teller :) Hadde for et par uker siden forelesning om ernæring, hvor foreleseren var ernæringsfysiolog, og hun sa også dette med at å ikke spise etter visse klokkeslett må være noe av det dummeste hun har hørt ;)

Og det med rekkefølgen på måltidene inne på vektklubben, det er da ikke noe som må følges. Det er bare for å skille mellom måltidene du spiser, slik at du lettere kan se en oversikt over fordelingen av inntaket ditt.

Skrevet

Hei...er og medlem av vektklubb med et langsiktig mål..Har gått ned 5 kg siden tidlig oktober..fører dagbok hver dag er veldig fornøyd med konseptet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...