Rumle Skrevet 29. mai 2012 #1041 Del Skrevet 29. mai 2012 Så hyggelig med nye folk her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 29. mai 2012 #1042 Del Skrevet 29. mai 2012 Hey,hey,hey long time no seen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 29. mai 2012 #1043 Del Skrevet 29. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 31. mai 2012 #1044 Del Skrevet 31. mai 2012 Hallo så fin pc du har Elihol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. mai 2012 #1045 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg følger etter Odisi rundt omkring og plutselig var vi her? Her har jeg aldri vært før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. juni 2012 #1046 Del Skrevet 1. juni 2012 Her har jeg aldri vært før. Hei og hjertelig VELKOMMEN Aldrisur!!!!!!!!!!!!!! Jeg har på fornemmelsen at du vil trives godt her inne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. juni 2012 #1047 Del Skrevet 1. juni 2012 Takker så meget kjære! Demses var da en usedvanlig hyggelig person? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 1. juni 2012 #1048 Del Skrevet 1. juni 2012 ja her trivest vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. juni 2012 #1049 Del Skrevet 1. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. juni 2012 #1050 Del Skrevet 1. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 2. juni 2012 #1051 Del Skrevet 2. juni 2012 Skjer'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. juni 2012 #1052 Del Skrevet 2. juni 2012 Hva som skjer? Hadde tenkt til å gå ned i skogen og plukke noen liljekonvall. De dufter så godt og så er det jo veldig hyggelig med en skogstur på lørdags ettermiddagen. Men så hadde jeg vasket joggeskoene mine, så de var fremdeles våte og da kunne jeg jo ikke gå med de? Fant et par andre sko, men da var klokka så mange at jeg måtte begynne og tenke på å lage middag. Så spiste vi middag. Etter middag kunne jeg jo tatt den turen, men så var de noen her som hadde så lyst på kaffe, og det hadde i grunnen jeg og. Så da ble det kaffe (og en bittebitteliten marsipanbrødbit ved siden av). Nå er i grunnen klokka så mange at det ikke er så hyggelig å gå i skogen, og jeg er litt for mett til å orke å ta den turen - og dessuten må jeg sikkert bare på do når jeg kommer frem til liljekonvallene og jeg liker ikke å gå på do i skogen hvis ikke noen holder vakt og den eneste som kan holde vakt er gubben min, og han gidder i hvert fall ikke bli med meg på liljekonvall tur nå! Så han har egentlig litt skyld i at jeg ikke går tur i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2012 #1053 Del Skrevet 3. juni 2012 For en herlig oppsummering, Aldrisur! Som plaster på såret kan du jo få se den lille innføringen i hvordan du kan lage dine helt egne liljekonvaller Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. juni 2012 #1054 Del Skrevet 3. juni 2012 Tuuuusen takk Rumle! Fantastisk instruksjonsvideo - men tror det kan være enklere å bare plukke noen! Føler meg litt ensom på denne tråden akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2012 #1055 Del Skrevet 4. juni 2012 Tuuuusen takk Rumle! Fantastisk instruksjonsvideo - men tror det kan være enklere å bare plukke noen! Hva? Hvordan enklere mener du? Føler meg litt ensom på denne tråden akkurat nå. Meeeeeeeeeeeeen det er du ikke! Vi er her jo alltid :klemmer: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2012 #1056 Del Skrevet 4. juni 2012 Se! En Aldrisur-kopp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. juni 2012 #1057 Del Skrevet 4. juni 2012 Wiiiiiiiiiiiiii - så herlig! Hva du klarer å spore opp Rumle! Du er en ekte spor... spor.....sporhund? Nei, det ble ikke helt riktig. En bildeoppfinner! Det er det du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elihol Skrevet 4. juni 2012 #1058 Del Skrevet 4. juni 2012 Oh, jeg vil ha slike kopper! Stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juni 2012 #1059 Del Skrevet 5. juni 2012 Wiiiiiiiiiiiiii - så herlig! Hva du klarer å spore opp Rumle! Du er en ekte spor... spor.....sporhund? Nei, det ble ikke helt riktig. En bildeoppfinner! Det er det du er. en bildeoppfinner faaaaaaaaaktisk! :gjeiper: Oh, jeg vil ha slike kopper! Stilig. Jaaaa jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. juni 2012 #1060 Del Skrevet 5. juni 2012 stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå