Gå til innhold

Aldri vært her inne før!

Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg følger etter Odisi rundt omkring og plutselig var vi her? :helen:

Her har jeg aldri vært før. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg aldri vært før. :eeeh:

Hei og hjertelig VELKOMMEN Aldrisur!!!!!!!!!!!!!! :blomst:

Jeg har på fornemmelsen at du vil trives godt her inne! :jepp:

140244975865595904_D6c59SUw_f.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva som skjer? :rulle:

Hadde tenkt til å gå ned i skogen og plukke noen liljekonvall. De dufter så godt og så er det jo veldig hyggelig med en skogstur på lørdags ettermiddagen. Men så hadde jeg vasket joggeskoene mine, så de var fremdeles våte og da kunne jeg jo ikke gå med de? :bigfoot:

Fant et par andre sko, men da var klokka så mange at jeg måtte begynne og tenke på å lage middag. Så spiste vi middag. :spise: Etter middag kunne jeg jo tatt den turen, men så var de noen her som hadde så lyst på kaffe, :kaffekopp: og det hadde i grunnen jeg og. Så da ble det kaffe (og en bittebitteliten marsipanbrødbit ved siden av).

Nå er i grunnen klokka så mange at det ikke er så hyggelig å gå i skogen, og jeg er litt for mett til å orke å ta den turen - og dessuten må jeg sikkert bare på do når jeg kommer frem til liljekonvallene og jeg liker ikke å gå på do i skogen hvis ikke noen holder vakt og den eneste som kan holde vakt er gubben min, og han gidder i hvert fall ikke bli med meg på liljekonvall tur nå! Så han har egentlig litt skyld i at jeg ikke går tur i kveld. :snurt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: For en herlig oppsummering, Aldrisur! :ler::klemmer:

Som plaster på såret kan du jo få se den lille innføringen i hvordan du kan lage dine helt egne liljekonvaller ;)

Lykke til! :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuuusen takk Rumle! Fantastisk instruksjonsvideo - men tror det kan være enklere å bare plukke noen! :fnise:

Føler meg litt ensom på denne tråden akkurat nå. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk Rumle! Fantastisk instruksjonsvideo - men tror det kan være enklere å bare plukke noen! :fnise:

Hva? Hvordan enklere mener du? :klo:

:ler:

Føler meg litt ensom på denne tråden akkurat nå. :tristbla:

Meeeeeeeeeeeeen det er du ikke! Vi er her jo alltid :opplyser:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wiiiiiiiiiiiiii - så herlig! :hoppendeglad: Hva du klarer å spore opp Rumle! Du er en ekte spor... spor.....sporhund? Nei, det ble ikke helt riktig. En bildeoppfinner! :opplyser:

Det er det du er. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiiiiiiiiiiiii - så herlig! :hoppendeglad: Hva du klarer å spore opp Rumle! Du er en ekte spor... spor.....sporhund? Nei, det ble ikke helt riktig. En bildeoppfinner! :opplyser:

Det er det du er. :hoho:

:fnise: en bildeoppfinner faaaaaaaaaktisk! :ler: :gjeiper:

Oh, jeg vil ha slike kopper! Stilig. :briller:

Jaaaa jeg også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...