Gå til innhold

Aldri vært her inne før!

Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan skratte du Rumlemor, men vet du hva chepalopods :sjokk: betyr da? :vetikke:

Det er vel en kaffetype til de der fancy kaffepodsmaskinene regner jeg med? :kaffekopp::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ha ha ha.

Men å for et supersøtt ekorn! :Nikke: Og sånn som han smatter og koser seg. Og så den søte lille tissen da. :sukk:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ha ha ha.

Men å for et supersøtt ekorn! :Nikke: Og sånn som han smatter og koser seg. Og så den søte lille tissen da. :sukk:

:duskedame:

:hoho: du har et godt øye for detaljer... Regner med at det var flere enn meg som ikke så noe tissefant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja? Men du så den Best? Skikkelig nusselig :kghjerte:

Etter å ha lest ditt svar så... Nusselig var den iallfall!

Endret av Best
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chepalodachihuahua! Det var jo de som ble så glad i squiden sin!

Nydelig video, regner med TS ville sjokka ned om hun så det alvorlige temaet der bragt på bane, det er nesten så vi må passe oss her, så ikke tråden blir flyttet til "Barn og familie"! :sjokkert:

:hjerter_rundt: til alle fjompenissene! :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

God fredag! :hoppendeglad:

I kveld skal jeg delta i maaange ordleker og bli minst husvarm,

kanskje tom. fast møblert A-kjendis, her er det bare og kjøre på! :buss:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

jeg er så godt som aldri inne på dette forumet, og er heller ikke typen som bruker tiden min på å leke ordleker. Men det vil vel ikke si at det jeg bruker tiden min på, er så mye riktigere, sånn i den store sammenhengen?

vi er alle forskjellige, og takk og lov for det. Noen av de som synes ordleker er morsomme, kan være folk jeg overhode ikke snakker med på kg, men det kan godt være mennesker jeg har knallkjemi med irl, og som jeg synes er smarte, oppegående mennesker med interessante liv.

At de velger å bruke noe av tiden sin på ordleker på ett kvinneforum, synes jeg ikke er så mye mer galt en alle de som bruker tid på kryssord eller sudoku... jeg mener, det er da ikke noe mer meningsfyllt? Likevel bruker mange tid på dette, i tillegg til alt annet man gjør.

kalles vel kanskje en avkobling, det har de fleste av oss, på en eller annen måte.

Men du har vel brukt litt tid her inne siden du har over 23 000 innlegg? Bare lurer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en herlig ekornvideo! :kose: Har du flere Rumle? :klem:

Klart det! :gjeiper:

God fredag! :hoppendeglad:

I kveld skal jeg delta i maaange ordleker og bli minst husvarm,

kanskje tom. fast møblert A-kjendis, her er det bare og kjøre på! :buss:

:hoppe:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...