Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2023 #8941 Del Skrevet 24. oktober 2023 OmCider forsvant det besøket, så nå setter jeg meg ned og hviler litt...alene. 🛋️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. oktober 2023 #8942 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): OmCider forsvant det besøket, så nå setter jeg meg ned og hviler litt...alene. 🛋️ Ble dyrene litt urolige? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonehengekøye Skrevet 24. oktober 2023 #8943 Del Skrevet 24. oktober 2023 Er dette en sånn slapp av tråd, eller mer en slags spin off av Hoppetaujenta tråden? 🤔🤔🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 24. oktober 2023 #8944 Del Skrevet 24. oktober 2023 Her er så underlig en tråd. Stille. Aldri vært her før ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 #8945 Del Skrevet 25. oktober 2023 Stonehengekøye skrev (13 timer siden): Er dette en sånn slapp av tråd, eller mer en slags spin off av Hoppetaujenta tråden? 🤔🤔🤔 Dette er egentlig en litt hemmelig tråd som nesten ingen vet om. I alle fall veldig lange av gangen. Så blir det plutselig folksomt og stillheten er litt borte. Zenobia skrev (10 timer siden): Her er så underlig en tråd. Stille. Aldri vært her før ... Hører at noen snakker i fortid. Ser ingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonehengekøye Skrevet 25. oktober 2023 #8946 Del Skrevet 25. oktober 2023 Zenobia skrev (10 timer siden): Her er så underlig en tråd. Stille. Aldri vært her før ... Her er så underlig stille..., hvor er alle de mennesker blevet av...? 🤐🫥 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Dette er egentlig en litt hemmelig tråd som nesten ingen vet om. I alle fall veldig lange av gangen. Så blir det plutselig folksomt og stillheten er litt borte. Å sånn 😁 takk 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 #8947 Del Skrevet 25. oktober 2023 *titter frem fra usynlighetskappen sin og sukker lettet; nå er det tomt her...jeg kan få min stillhet igjen...* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3. desember 2023 #8948 Del Skrevet 3. desember 2023 Jeg blir her i vinter😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2023 #8949 Del Skrevet 4. desember 2023 *...noen ligger gjemt mellom blomster og gress og nyter synet * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2023 #8950 Del Skrevet 29. desember 2023 Åhh, så stille og skjønt det har vært her så lenge. Måtte bare si det. (H trekker for usynlighetsforhenget og gjemmer seg igjen - umulig å få øye på for andre.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. desember 2023 #8951 Del Skrevet 29. desember 2023 Men det er jo ikke stille her. Det er en svak dur av en luftavfukter. Noen som tørker klær? Hvis klær er disse? Hvor er jeg kommet hen? Er dette et tørkeloft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. desember 2023 #8952 Del Skrevet 29. desember 2023 Zenobia skrev (1 time siden): Men det er jo ikke stille her. Det er en svak dur av en luftavfukter. Noen som tørker klær? Hvis klær er disse? Hvor er jeg kommet hen? Er dette et tørkeloft? Er det noen som er naken😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2023 #8953 Del Skrevet 30. desember 2023 Zenobia skrev (4 timer siden): Men det er jo ikke stille her. Det er en svak dur av en luftavfukter. Noen som tørker klær? Hvis klær er disse? Hvor er jeg kommet hen? Er dette et tørkeloft? I schwarte svingene da??! Rumperistere og kommentatorer og de forsøker å sette en stopper for min tilbaketrukkenhet, men den gang ei! Lurven skrev (2 timer siden): Er det noen som er naken😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #8954 Del Skrevet 30. desember 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Er det noen som er naken😁 Hoppe tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2023 #8955 Del Skrevet 30. desember 2023 Cid skrev (6 timer siden): Hoppe tror jeg. Åneida, for nå er det vinter og fotsid tykk nattkjole med lange ermer er nødvendig. Ekstra genser, bukser og sokker også. Pluss hettejakke. Må holde seg varm i kulda og det blir kaldt i tråden når dere stikker hodet inn til stadighet og "bare skal se" om det er noen her...mens ytterdøra står åpen! HELE TIDEN! *brøøøøøl 👹* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #8956 Del Skrevet 30. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Åneida, for nå er det vinter og fotsid tykk nattkjole med lange ermer er nødvendig. Ekstra genser, bukser og sokker også. Pluss hettejakke. Må holde seg varm i kulda og det blir kaldt i tråden når dere stikker hodet inn til stadighet og "bare skal se" om det er noen her...mens ytterdøra står åpen! HELE TIDEN! *brøøøøøl 👹* 🛖🚪🔐🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. desember 2023 #8957 Del Skrevet 30. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): brøøøøøl Nei, det var visst ikke noen luftavfukter allikevel, men en løvinne *piler ut av dette stedet* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #8958 Del Skrevet 30. desember 2023 Zenobia skrev (Akkurat nå): Nei, det var visst ikke noen luftavfukter allikevel, men en løvinne *piler ut av dette stedet* Løven angrep flere og rev av kroppsdeler 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2023 #8959 Del Skrevet 30. desember 2023 Zenobia skrev (47 minutter siden): Nei, det var visst ikke noen luftavfukter allikevel, men en løvinne *piler ut av dette stedet* *fint* *skremselen virker som den skal* Cid skrev (46 minutter siden): Løven var kun en luftspeiling og ikke virkelig Heldigvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #8960 Del Skrevet 30. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): *fint* *skremselen virker som den skal* Heldigvis. Er demonen dørvakt her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå