Gjest Gjest_Truls_* Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Hei, hva er den tryggeste / enkleste måten å få seg eit samleie på i kveld? Vil helst ikke betale for det. Er det taxikøa kl. 0330, eller er det andre "sikre"-metoder?
Gjest Hilde K S Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Jeg ville ha satset på taxikøen. Dersom jeg var deg.
Gjest Gjest_truls_* Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Jeg ville ha satset på taxikøen. Dersom jeg var deg. Takk for tipset. Da bare venter jeg litt her da, til klokken nærmer seg 0230 eller noe. Må vel kanskje dusje også? Tror jeg sier 0200, så får jeg vertfall vasket meg litt også.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Dropp dusjen. Ta deg en kebab med ekstra chili og hvitløk på veg til taxikøen. Og dra gjerne fra snoppen slik at damene i køen kan inspisere godsakene før du spør om du kan behage dem med en ørliten penetrering sånn rent umiddelbart. Lykke til!
Gjest Gjest_truls_* Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Dropp dusjen. Ta deg en kebab med ekstra chili og hvitløk på veg til taxikøen. Og dra gjerne fra snoppen slik at damene i køen kan inspisere godsakene før du spør om du kan behage dem med en ørliten penetrering sånn rent umiddelbart. Lykke til! Det er ikke bedre å bare ta seg en tyggegummi da? Vet ikke helt om jeg skal dra frem penisen min framfor en stor folkemengde.. har ikke så altfor mye å rutte med, om du forstår.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Det er ikke bedre å bare ta seg en tyggegummi da? Vet ikke helt om jeg skal dra frem penisen min framfor en stor folkemengde.. har ikke så altfor mye å rutte med, om du forstår. Tja, mulig du bør droppe kebaben. Når det gjelder snoppen så er det jo også et tilleggsmoment at det er kaldt nå så den krymper nok litt uansett. Men jeg foreslår likevel at du tar den ut og gjerne jazzer den litt når du påkaller fruetimrene i kort kjoler og stivfrosne lår. Rop gjerne "come to daddy" samtidig. I kveld får du pulings! Garantert!!
Gjest Hilde K S Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Hallo? Man kan ikke ordne seg noen i taxikøen uten å ha kebabånde. Ikke puss tenner, men ta deg en pils rett før du går.
Gjest Hilde K S Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 Og halv tre er for tidlig. Klokken fire er det støre sjans for napp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå