Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Det siste halvåret har jeg hatt et uavklart "forhold" til en kar. Pga at han jobber så mye, har vi sjeldent fått anledning å tilbringe tid sammen, og de få ganger vi har greid å møtes, har vi hatt det veldig trivelig sammen. Jeg er forelsket i ham og har fortalt ham det også. Han virker veldig sjarmert av det, og sier han er glad i meg også. Men vi har aldri hatt anledning å snakke i dybden om ting eller hva vi vil med "forholdet". Jeg vet at det er vanskelig å kalle det er forhold, da vi sjeldent ser hverandre. Jeg har nettopp mistet jobben min og leter aktiv etter ny jobb. Så jeg hadde forventet at han viser litt engasjement og interesse i hvordan det går med jobb-søkingen...eller at jeg er hjemme alene i jula. Når vi har et slikt uavklart forhold, forventer jeg for mye? Eller er jeg for følelsesmessig engasjert i vårt "forhold"? Jeg blir så såret og lei meg (men sier ikke noe om det til ham) når jeg får så lite respons. Jeg gir ham mye støtte og oppmuntring i hans jobb. Forteller ham hvor flink og smart han er (og det liker han å høre!). Er jeg bare patetisk som prøver å fiske etter oppmerksomhet? Det som sårer meg er jeg sjeldent hører fra ham -mm jeg selv tar initiativet til å ta kontakt via sms eller facebook. T.o.m. da, får jeg lite respons (han skylder på sin travle jobb). Ok, det er helt legitimt at han har det stressfult og travelt på jobben...men alltid travelt..??!!
BrunetteBarbie Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 (endret) Travle jobber, det er den dårlige unnskyldningen. Det virker som om han prøver å skape en viss avstand i mellom dere ved og ikke svare deg osv. Kanskje han syns det er litt irriterende at du skriver og skriver, enda han aldri svarer? Eller kanskje han ikke legger merke til det en gang. Og det taler jo for seg selv... Endret 13. desember 2008 av BrunetteBarbie
Jojo Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Det er kjipt når man ikke får den oppmerksomhet man trenger når man er forelsket! Been there med en eks! Han skyldte på travel jobb! Han var engasjert i hva jeg gjorde og spurte hvordan det går med meg, men han mente at han ikke noe å gi i dette forholdet enda han var kjmempeglad i meg (forelsket i meg en periode). Men jeg tror han gjorde det, altså holdte kontakt, for å "kontrollere" meg og vite om jeg var lykkelig uten ham osv. Hans argumenter er at han aldri kommer til å glemme meg å ønsker å ha med meg å gjøre, men ikke turte å forelske seg som han trodde! Det var litt sidesprang, men poenget er gi ham tid, ikke stress! Ikke vis FOR mye interesse og for all del IKKE forvent for mye når han ikke så engasjert!! Da skyver bare ham enda mer! La han komme til deg. Ikke kontakt for mye! Og når du gjør ikke snakk om følelser! Mange menn tenner (desverre?) lite på damer som viser for mye intersse. Ikke for lite heller da! Mitt råd er å være tolmodig samtidig prøve sterk! Gjør annet som får deg tenke på ham mindre! Gi ham sjanse til å "jakte" og slipp ham deretter gradvis fram! Det er veldig trist at man må passe på følelsen man har for den man elsker! Klem
Gjest TS Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Det er kjipt når man ikke får den oppmerksomhet man trenger når man er forelsket! Been there med en eks! Han skyldte på travel jobb! Han var engasjert i hva jeg gjorde og spurte hvordan det går med meg, men han mente at han ikke noe å gi i dette forholdet enda han var kjmempeglad i meg (forelsket i meg en periode). Men jeg tror han gjorde det, altså holdte kontakt, for å "kontrollere" meg og vite om jeg var lykkelig uten ham osv. Hans argumenter er at han aldri kommer til å glemme meg å ønsker å ha med meg å gjøre, men ikke turte å forelske seg som han trodde! Det var litt sidesprang, men poenget er gi ham tid, ikke stress! Ikke vis FOR mye interesse og for all del IKKE forvent for mye når han ikke så engasjert!! Da skyver bare ham enda mer! La han komme til deg. Ikke kontakt for mye! Og når du gjør ikke snakk om følelser! Mange menn tenner (desverre?) lite på damer som viser for mye intersse. Ikke for lite heller da! Mitt råd er å være tolmodig samtidig prøve sterk! Gjør annet som får deg tenke på ham mindre! Gi ham sjanse til å "jakte" og slipp ham deretter gradvis fram! Det er veldig trist at man må passe på følelsen man har for den man elsker! Klem Takk for gode råd. Skal virkelig prøve å ta dette til etterretning. Klem til deg
Gjest Naria Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Jeg synes ikke det virker som om fyren er særlig interessert i det hele tatt jeg. Hadde jeg vært deg hadde jeg kommet meg videre.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Jeg var også sammen med en slik mann en gang. Jeg trodde at bare jeg ga han tid ville ting komme etter hvert. Han viste aldri mer interesse enn det du beskriver. Ferier foretrakk han å dra på sammen med venner. Julen feiret han sammen med sin slekt. Jeg ble aldri invitert med. Hadde han noe annet å gjøre prioriterte han det. Han hadde ikke barn. De ville jeg ha akseptert kom før meg. Etter hvert måtte jeg bare innse at det eneste han ville ha var en elskerinne og kokk de helgene han ikke hadde noe annet å gjøre. Jeg spurte han direkte og han bekreftet det. Ettersom jeg ikke hadde krevd noe mer av han trodde han at det var det jeg var fornøyd med det. Mine signaler med ønske om noe mer hadde han ikke oppfattet, eller oversett. Da var det over. Det virker som om din venn også kun vil ha det. Noen å møte helt uforpliktende av og til når det passer han. Hvis det er nok for deg, noe det virker som det ikke er, kan du fortsette å være sammen med han på hans premisser. Hvis det ikke er nok bør du komme deg videre.
Gjest TS Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 Ettersom jeg ikke hadde krevd noe mer av han trodde han at det var det jeg var fornøyd med det. Mine signaler med ønske om noe mer hadde han ikke oppfattet, eller oversett. Da var det over. Det virker som om din venn også kun vil ha det. Noen å møte helt uforpliktende av og til når det passer han. Hvis det er nok for deg, noe det virker som det ikke er, kan du fortsette å være sammen med han på hans premisser. Hvis det ikke er nok bør du komme deg videre. Interessant tanke. Kjenner jeg har litt vondt å magen av angst etter å ha lest dette.. Takk for ditt innspill. Tror du har truffet spikeren på hodet her. Klem til deg :-)
Gjest sissel pissel Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 men poenget er gi ham tid, ikke stress! Ikke vis FOR mye interesse og for all del IKKE forvent for mye når han ikke så engasjert!! Da skyver bare ham enda mer! La han komme til deg. Ikke kontakt for mye! Og når du gjør ikke snakk om følelser! Mange menn tenner (desverre?) lite på damer som viser for mye intersse. Ikke for lite heller da! Mitt råd er å være tolmodig samtidig prøve sterk! Gjør annet som får deg tenke på ham mindre! Gi ham sjanse til å "jakte" og slipp ham deretter gradvis fram! Det der rådet fulgte jeg i flere måneder, og tenkte at det var veien til hjertet hans. Til slutt fant jeg ut at han hadde flere andre damer han holdt på med på akkurat samme måte. Trådstarter: Det er en grunn til at han jobber så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå