Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å pynte med dette til jul.. Har hørt fra flere at dem sier det er SÅ koselig.. At jesusbarnet ligger i krybben på juleaften osv.. Noen som aner hvor jeg kan få kjøpt dette ?

Vi har alltid hatt nissehus vi, koselig det også, men en stall hadde vært supert !! Kan jo alltids be mannen om å snekre sammen en stall da , hvis ikke jeg får tak i :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du vanlig størrelse på ting? Altså ikke sånne store figurer som en del butikker har i vinduer? Isåfall får man det jo "overalt". Pris og type varierer jo, men en vanlig med keramikk(?) figurer og en trestall tror jeg vi kjøpte på -nille eller et "lignende" sted. Du får titte litt rundt på sånne "steder som selger pynt og dill og dall".

Skrevet

Jeg fant mitt i en kristen bokhandel.

Tror nok interiørbutikker muligens også har.

Skrevet

Bokhandlerkjeden "Bok og Media" har. Jeg har iallefall sett det selv i en filial i Akersgata i Oslo, men utvalget varierer sikkert fra filial til filial. Her han du finne hvor de har butikker

http://www.bokogmedia.no/gws/main

Ellers synes jeg de fra Willow Tree ser bra ut. Finnes mye jalla å få kjøpt så man kan godt være litt kresen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...