Gå til innhold

Hofteholdere og strømper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, så jeg har nettopp kjøpt meg hofteholdere og stay ups.

Kjøpte de på H&M og jeg aner ikke hvordan jeg skal feste de.. sammen.

Det er en slags klype, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal bruke de.

Noen som kan forklare?

Er litt ny med sånne ting som det her..

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til stay ups bruker man ikke hofteholder. de ewr beregnet til å holde seg opp uten stropper og har et innebygget strikk. Forresten er slike strømpebelter fra H&M ikke egnet til annet enn pynt. klyper i plast holder ikke. Kjøp på nett med metsllklyper og seks stropper, og bruk vanlige strømper.

Tråden passer forresten bedre inn i "velvære, klær, kosmetikk".

Skrevet
Til stay ups bruker man ikke hofteholder. de ewr beregnet til å holde seg opp uten stropper og har et innebygget strikk. Forresten er slike strømpebelter fra H&M ikke egnet til annet enn pynt. klyper i plast holder ikke. Kjøp på nett med metsllklyper og seks stropper, og bruk vanlige strømper.

Tråden passer forresten bedre inn i "velvære, klær, kosmetikk".

Hm hofteholderne passer bra til stay-ups! :fnise:

Men ang. hvordan man skal feste dem...eh, litt vanskelig å forklare... har du sånn klyde med gummidings med runding på?

Skrevet

Du tar stroempeblonden (eller annen kant) og setter den over den runde gummidingsen som nevnt over, saa foerer du gummidings med stroempekant inn i hullet paa metall- eller plastdingsen og trekker den ned i sporet til den sitter fast.

Det er i alle fall saann jeg gjoer det. Men med saanne smale hekter som de man faar paa H&M o.l. er nesten umulig aa faa til aa sitte ordentlig, saa det kan bli mye knoting. Jeg pleier aa feste stroempen til hofteholderen foer jeg tar deet paa meg, for da er det enklere aa feste dem.

Jeg anbefaler ikke stay-ups til hofteholder, for de har gummiringer som blir vanskelige aa feste. Kjoep heller stroemper som ikke er stay-ups (de har ofte en hofteholder paa bildet og).

Gjest Også ny i dette
Skrevet

Noen som kan anbefale noen steder man får kjøpt fint undertøy, som strømper og hofteholdere, korsett osv., som ikke koster så altfor mye ? I butikk eller på nettet.

Skrevet
Noen som kan anbefale noen steder man får kjøpt fint undertøy, som strømper og hofteholdere, korsett osv., som ikke koster så altfor mye ? I butikk eller på nettet.

Jeg er vedig glad i www.figleaves.com :)

Skrevet

Sjekk også ut www.stockingshq.com. Mye i bra kvalitet og greie priser. ~Nadia

Skrevet
Ok, så jeg har nettopp kjøpt meg hofteholdere og stay ups.

Kjøpte de på H&M og jeg aner ikke hvordan jeg skal feste de.. sammen.

Det er en slags klype, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal bruke de.

Noen som kan forklare?

Er litt ny med sånne ting som det her..

:)

Vanskelig å forklare med ord, men si fra om du ønsker en demonstrasjon (he, he)!

Se også www.stockingirl.com

Lykke til!

Skrevet

Jeg har også veldig lyst til å kjøpe meg strømper og hofteholder, kanskje et lite skjørt også. Men jeg er mann og tør ikke gå på H&M, Lindex etc :rødme:

Hvordan er det å bestille klær fra sånne .com-nettbutikker? Kommer det diskret til posten? Blir det ekstra toll og greier hvis det er utenlandsk?

Gjest han over
Skrevet

Så faktisk ikke emnet under her før nå, der står det jo forklart det jeg lurer på, ihvertfall hvordan det er å bestille fra nelly.com

Skrevet

Jeg brukte stay-ups med hofteholdere fordi jeg ikke hadde vanlige strømper :ler:

Det funka veldig greit, og jeg kjøpte min hofteholder på Lindex. Nå skal det sies at jeg bare bruker det fordi det er sexy, altså bare for estetikken. Skal man bruke dette til hverdags burde man satse på noe med mer enn to stropper, hvis ikke glir strømpene ned. Skal det bare være til soverommet syns jeg det er helt greit å bruke stay-ups hvis man ikke har noe annet :)

Skrevet
Jeg har også veldig lyst til å kjøpe meg strømper og hofteholder, kanskje et lite skjørt også. Men jeg er mann og tør ikke gå på H&M, Lindex etc :rødme:

Hvordan er det å bestille klær fra sånne .com-nettbutikker? Kommer det diskret til posten? Blir det ekstra toll og greier hvis det er utenlandsk?

I disse juletider kan du bare gå på butikken og late som det er julegave til en dame hvis du ikke vil at noen skal vite det er til deg. Be de om å pakke det inn :)

Skrevet
I disse juletider kan du bare gå på butikken og late som det er julegave til en dame hvis du ikke vil at noen skal vite det er til deg. Be de om å pakke det inn :)

Kjedebutikkene har vel relativt dårlig utvalg i dette og spesielt om du skal ha litt store størrelser. Jeg anbefaler at du prøver en av nettadressene som er anbefalt.

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe noe som er bra og til noe større størrelse? Er dritt lei at magen samles i en bulk over strømpebuksa i disse kjoletider!

Skrevet

Bare gå på en butikke og si det er til deg selv. Det går så fint det vet jeg av egen erfaring.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Dropp strømpeholderen! Jeg bruker kun stayups. Mye enklere!

Gjest Stockinglover
Skrevet
Dropp strømpeholderen! Jeg bruker kun stayups. Mye enklere!

Mange klager jo på at stayupsen sklir ned. Hvorfor ikke bruke strømpeholder og "vanlige" strømper? I tillegg er det jo skikkelig sexy dersom du skulle ønske å la noe komme til syne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...