Gjest Gjest_tullerusk_* Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Hvor lang tid pleier dette nettstedet på å levere varer som er bestilt? (De er ikke tollpliktige).
Kamelia83 Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Hvor lang tid pleier dette nettstedet på å levere varer som er bestilt? (De er ikke tollpliktige). Jeg bestilte en mascara den 4.desember. Har ikke fått den ennå.
Gjest Gjest_tullerusk_* Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Takk for svar. Hvordan får man dem? Sendes de på samme måte som fra SN, at man må hente de på posten el får man de i postkassen? Er de kanskje for store til å få i postkassen?
Kamelia83 Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Takk for svar. Hvordan får man dem? Sendes de på samme måte som fra SN, at man må hente de på posten el får man de i postkassen? Er de kanskje for store til å få i postkassen? Det kommer nok an på hvor stor pakka er.
Gjest Gjest_tullerusk_* Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Det kommer nok an på hvor stor pakka er. Den skjønner jeg;) Men pakkes f.eks en maskara inn i en stor boks slik SN gjør eller er det muligheter for å få pakken i postkassen?
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 maskara komt rett i postkasse.den var i boblekonvolutt.
Kamelia83 Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Den skjønner jeg;) Men pakkes f.eks en maskara inn i en stor boks slik SN gjør eller er det muligheter for å få pakken i postkassen? tenkte jeg skulle slengt på etter hvor mange ting man bestiller. SN pakkene kommer jo som regel rett i kassa. Hos meg hvertfall.
Gjest Gjest_tullerusk_* Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 tenkte jeg skulle slengt på etter hvor mange ting man bestiller. SN pakkene kommer jo som regel rett i kassa. Hos meg hvertfall. Jeg velger stort sett rekommandert fra SN så da kommer de på posten. Men hadde uansett aldri fått plass til de i min postkasse, den er liten. Men skjønner de feelunique ikke sender rek i alle fall. Flott om de kommer i konvolutt og ikke kembo eksker. Syens av og til SN kunne tone det litt ned, en liten øyenskygge eller lipgloss og den kommer i en 12x12cm stor ekske... Men, prøver igjen: hvor lang tid tar det vanligvis før man får pakken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå