Gå til innhold

leveringstid?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tullerusk_*
Skrevet

Hvor lang tid pleier dette nettstedet på å levere varer som er bestilt? (De er ikke tollpliktige).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor lang tid pleier dette nettstedet på å levere varer som er bestilt? (De er ikke tollpliktige).

Jeg bestilte en mascara den 4.desember. Har ikke fått den ennå.

Gjest Gjest_tullerusk_*
Skrevet

Takk for svar.

Hvordan får man dem? Sendes de på samme måte som fra SN, at man må hente de på posten el får man de i postkassen? Er de kanskje for store til å få i postkassen?

Skrevet
Takk for svar.

Hvordan får man dem? Sendes de på samme måte som fra SN, at man må hente de på posten el får man de i postkassen? Er de kanskje for store til å få i postkassen?

Det kommer nok an på hvor stor pakka er.

Gjest Gjest_tullerusk_*
Skrevet
Det kommer nok an på hvor stor pakka er.

Den skjønner jeg;)

Men pakkes f.eks en maskara inn i en stor boks slik SN gjør eller er det muligheter for å få pakken i postkassen?

Skrevet

maskara komt rett i postkasse.den var i boblekonvolutt.

Skrevet
Den skjønner jeg;)

Men pakkes f.eks en maskara inn i en stor boks slik SN gjør eller er det muligheter for å få pakken i postkassen?

tenkte jeg skulle slengt på etter hvor mange ting man bestiller. SN pakkene kommer jo som regel rett i kassa. Hos meg hvertfall.

Gjest Gjest_tullerusk_*
Skrevet
tenkte jeg skulle slengt på etter hvor mange ting man bestiller. SN pakkene kommer jo som regel rett i kassa. Hos meg hvertfall.

Jeg velger stort sett rekommandert fra SN så da kommer de på posten. Men hadde uansett aldri fått plass til de i min postkasse, den er liten. Men skjønner de feelunique ikke sender rek i alle fall. Flott om de kommer i konvolutt og ikke kembo eksker. Syens av og til SN kunne tone det litt ned, en liten øyenskygge eller lipgloss og den kommer i en 12x12cm stor ekske...

Men, prøver igjen: hvor lang tid tar det vanligvis før man får pakken? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...