Gå til innhold

Gaver til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått julegaveliste for min 6 mnd gamle nevø fra svigerinnen min, men eh, jeg som ikke har barn selv eller har handlet annet enn babyklær og bamser har ikke peiling på hvor jeg kan få tak i tingene hun spør etter.

Hun ønsker seg regntrekk til Teutonia barnevogn, finnes det noe annet sted i Oslo enn den i Ulvenveien (helst i sentrum) som har dette? I tillegg ønsker hun seg puslespillgulv, noen som veit om et sted (fortsatt helst i sentrum) som har dette? Finner jeg det i en helt vanlig lekebutikk?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eplejenta
Skrevet

Prøv Barnevognhuset på Grønland! De kan ha begge deler. Puslespillgulv har jeg også sett på lekebutikker.

Lykke til! :)

Skrevet

Gulvpuslespill har de ofte på lekebutikker, og Nille har også hatt.

Skrevet (endret)
Gulvpuslespill har de ofte på lekebutikker, og Nille har også hatt.

Mener du da puslespillgulv eller helt vanlig gulvpuslespill? :) For det er puslespillgulv svigerinnen min gjerne vil ha. (Hva nå det er for noe :gjeiper:)

Ellers takk for svar begge to. Da blir det vel ny liten handlerunde i morgen.

Endret av *Enigma*
Skrevet

Jeg mente sånn lekematte som man kan pusle sammen ja, som babyen kan ligge på.

(Og som etter hvert blir ganske håpløs å bruke fordi ungen plukker i fra hverandre bitene før du rekker å legge ungen ned på den...)

Skrevet
Jeg mente sånn lekematte som man kan pusle sammen ja, som babyen kan ligge på.

(Og som etter hvert blir ganske håpløs å bruke fordi ungen plukker i fra hverandre bitene før du rekker å legge ungen ned på den...)

Aha, da fikk jeg oppklart det også :ler: Jeg er nok litt dårlig på sånne babyting må jeg innrømme :) Ut i morgen og kikke litt, selv om alle menneskene sikkert kommer til å drive meg til vanvidd ;)

Skrevet

Tja, hva med Baby Shop i Hammersborggata? Ellers er det en stor lekebutikk på Oslo City.

Skrevet

Ah, det er en babyshop i Hammersborggata også? Det passer jo i grunnen litt bedre enn Ullevållsveien som jeg hadde lurt på om jeg skulle til. Det er jo nærmere alle andre butikker jeg burde innom i morgen. Er fullt klar over at det er en lekebutikk på City, "problemet" mitt var at jeg ikke visste om man fikk en sånn lekematte/puslespillgulvting på en vanlig lekebutikk :) Etter å ha vært i lekebutikker i dag er jeg ikke helt sikker på om jeg er klar for en ny lekebutikk i morgen... Alt for mye folk... Skjønner ikke hvorfor jeg aldri lærer at jeg må begynne tidligere med julegaveshopping :klø:

Skrevet

Det er også en Fru Lyng/Barnas Hus ved Prof. Aschehougs plass. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...