Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloen!

Jeg kjøpte en mascara til over 200 kr igår, og den levde absolutt ikke opp til forventningene. Kjøpte den i kosmetikkbutikk.

Har jeg rett til å klage og eventuelt få en annen når jeg har brukt den?

Jeg har både kvittering og orginalpakning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller en consealerkrem som er altfor gul i forhold til hudfargen min, selv om hun på butikken mente den var perfekt? Har og kvittering og den er brukt pittelitt bare. Dyr var den og :sur:

Skrevet
Halloen!

Jeg kjøpte en mascara til over 200 kr igår, og den levde absolutt ikke opp til forventningene. Kjøpte den i kosmetikkbutikk.

Tror ikke det er klagegrunnlag at den ikke levde opp til forventningene nei. Men hvis det faktisk er noe galt med den så kan du klage.

Skrevet

Nei det tviler jeg på vil funke. Så lenge den ikke er inntørka eller noe.

Miley: En for gul concealer som du ble anbefalt av betjeningen synes jeg du i hvert fall kan prøve å klage på. Men du kunne jo prøvd den i butikken før du kjøpte, så vet ikke om det funker det heller.

Skrevet

Hun prøvde den på meg der, men det hjalp dårlig tydeligvis. Det er 300 kr rett i søpla :(

*beklager kuppingen*

Skrevet

Da hadde jeg i hvert fall prøvd å klage.

Skrevet (endret)
Halloen!

Hm. Som flere har sagt, tror ikke du får bytta, men du kan vel gjøre et forsøk?

Har klaga på mascaraer før jeg, men da har det vært noe feil på hylsa så den var ikke tett (gjorde ikke noe at masacaraen var ubruktelig, les Chanel's Exceptionnel) og en annen gang fikk jeg uslett rundt øyene av en.

Endret av laperla
Skrevet
Eller en consealerkrem som er altfor gul i forhold til hudfargen min, selv om hun på butikken mente den var perfekt? Har og kvittering og den er brukt pittelitt bare. Dyr var den og :sur:

Den hadde jeg gått tilbake med, ja. Det kan du banne på. Kroneksempel på parfymeridamer som bare sier noe for å si noe. Grr.

Skrevet

Ok, da prøver jeg det. Hvis ikke får jeg gi den bort til noen som er gulere en meg :ler:

Skrevet

Om du ikke får bytta den, så er gul concealer bra på mørke ringer rundt øynene :)

Skrevet
Om du ikke får bytta den, så er gul concealer bra på mørke ringer rundt øynene :)

Da blir jeg seende ut som en "motsatt" panda :ler:

Skrevet

Ja, jeg gjør et forsøk. Takk for innspill! :)

Og Miley (din trådkupper! ;) ): Jeg hadde garantert klaga på concealeren.

Skrevet

Diorshow Blackout - vannfast.

Skrevet
Diorshow Blackout - vannfast.

Er det den som skal gi "supervipper"? Jeg kjøpte den og ble utrolig skuffa, funker ikke som krisemascar en gang!

Forøvrig; jeg kjøpte ansiktsvask som jeg fikk reaksjoner av. Tok med tuben og kvittering og fikk bytta i noe annet, null problem.

Gjest Deception
Skrevet

Dior er i hvertfall umulige å klage til. Jeg forsøkte å bytte en foundation jeg fikk utslett av, og butikken ville ikke ta den tilbake, pga. bestemmelser hos Dior sentralt. Jeg måtte kontakte Dior, og mailet fram og tilbake, og fikk byttet den under tvil. Mascaraer tar de ikke tilbake om du er allergisk, engang, så det må skrives på tabbekvoten. :forvirret:

Dårlig service. :sur:

Skrevet
Dior er i hvertfall umulige å klage til.

Men vi forbrukere klager jo ikke direkte til leverandøren, men til forhandleren (eks estetique)? Jeg syns at når Dior reklamerer om f.eks supervipper som skal bli sååå lange og tjukke, men selv etter 10 lag så ser vippene slukne ut, så er det definitivt et klagegrunnlag.

Skrevet

Da ser det hele lite lyst ut. Det høres ut som utrolig dårlig service.

Pjukset: Det vet jeg ikke, men den var helt jævlig, ja.

Gjest Deception
Skrevet
Men vi forbrukere klager jo ikke direkte til leverandøren, men til forhandleren (eks estetique)? Jeg syns at når Dior reklamerer om f.eks supervipper som skal bli sååå lange og tjukke, men selv etter 10 lag så ser vippene slukne ut, så er det definitivt et klagegrunnlag.

Kanskje du skal lese resten av innlegget mitt først? Jeg gikk først til Esthetique, men de henvendte meg til Dior direkte.

Skrevet
Da ser det hele lite lyst ut. Det høres ut som utrolig dårlig service.

Pjukset: Det vet jeg ikke, men den var helt jævlig, ja.

Leste litt om den nå, ser at folk opplever den som "klissete"? Jeg ville prøvd å bytte, si at den ikke gjør det den lover, og at du ikke er fornøyd.

Jeg bruker Lancome Ampilisils, veldig fornøyd med den. Har også kjempegod erfaring med Clinique sin nye maskara, men husker ikke hva den het. Kommer jo an på hva slags vipper du har, hva slags resultat du ønsker osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...