Gjest Miley Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 I går kjøpte jeg startsettet ti I.d, der var det med tre koster. En slik tykk, en lang tykk en, og en consealerkost. Men når jeg bruker den lange til solpudderet, og den tykke til foundation, hva bruker ja da til det mattende etterpåsaken? :klø:
venus_ Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Hva heter den lange tykke? Handi buki? Isåfall kan du bruke den til mineral veil.
Gjest Miley Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 Hva den heter? Nei si det, det spurte jeg ikke om. Står det på den kanskje? Men når jeg har brukt den til solpudder, da blir det jo solpudder og den mattende blandet, det går vel ikke?
venus_ Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Det skal stå på skaftet. Så lenge det ikke er solpudder igjen på kosten så går det jo fint. Men du kan også bruke foundationkosten. Jeg har en handi buki som jeg noen ganger bruker til finishingpowder, men noen ganger til foundation. Den beste til påføring av rouge og solpudder synes jeg er flawless application brush. Hvis det er den du har så tror ikke jeg den er så bra på mineral veil.
Gjest Miley Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Skal vi se. Jeg har en kabuki, den bruker jeg til foundation. Og den andre lange heter flawless face, og en liten sak som heter max coverage consealer. Og da skal jeg bruke den flawless face til?
venus_ Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Den er best til rouge og solpudder synes jeg. Da kan du sikkert bruke kabukien til mineral veil da. Tror det gir best effekt siden det er tettere bust på den enn på flawless face. Men du kan jo bare prøve deg frem og se hva som funker best for deg
Gjest Stjernedryss Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Jeg bruker den store runde til alt jeg. Du trenger ikke en kost til hvert pudder.
venus_ Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 Jeg bruker den store runde til alt jeg. Du trenger ikke en kost til hvert pudder. Kabukien har egentlig for tett bust til å brukes til rouge og solpudder, så vill anbefale det til henne. Det blir for "konsentrert" på en måte..
Gjest Miley Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Nå har jeg sett den videoen som fulgte med. De brukte først flawless-saken og så kabukien, jeg tror jeg bare velger kabukien jeg til foundation. Jeg trenger litt dekke. Og så brukte de consealeren, og så den flawlessaken til solpudder og også til den mattende. Var ikke så dumt å se den filmen likevel Takk for hjelpa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå