Jade Skrevet 13. desember 2008 #1 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Noen som vet hvor jeg kan kjøpe vanntett stellepute (maks 2-300,-)? Ser for meg noe ala denne fasongen: http://www.babyshop.no/babyshop/frontend/f...beige-v01-l.jpg Men vil at den skal være vanntett (plasttrekk). Har sett på nettsiden til IKEA, men synes stelleputen de har ser helt forferdelig ut: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70025318 Bor i Bergen. Endret 13. desember 2008 av Jade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 13. desember 2008 #2 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har den fra ikea, syntes også den så forferdelig ut da jeg kjøpte den men den funker fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbæret Skrevet 13. desember 2008 #3 Del Skrevet 13. desember 2008 Vi også har ikea sin. Den ser fæl ut men dekker den til med et lite teppe eller et håndkle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 13. desember 2008 Vi endte opp med den fra IKEA. Den så bedre ut når jeg fikk sett den på ordentlig. Trodde også hele greia var oppblåsbar, men det er jo skumgummi (el.l.) som underlag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. desember 2008 #5 Del Skrevet 13. desember 2008 Både reflex og barnas hus selger slike i alle fall, antakelig andre babyutstyrsbutikker også. Dyrere enn ikea sin, men søtere/penere, om du vil betale litt for det. (rundt 300 kroner ser det ut til på nettsidene deres) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 13. desember 2008 #6 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har sydd noen bomullstrekk til Ikea-stellematta, det tok meg maks en halvtime. Da så den straks litt penere ut... Og trekkene er helt åpne nederst, så det er lett å dra dem av og på for vasking. (Selv om vi ikke har fått testet det i praksis enda, da. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. desember 2008 #7 Del Skrevet 13. desember 2008 Hadde ikke giddet ha bomullstrekk utenpå i alle fall, med mindre du planlegger å ha mange av dem... Vi har vanntett stellematte (på stellekommode) og legger et håndkle oppå. Dette byttes ca daglig grunnet at han gjerne tisser på stellebordet, eller det blir vått av mye gulping, klutene, alt blir selvsagt vått når han har badet, etc... Man legger somregel et håndkle oppå disse putene (da plastoverflaten kan være noe kald, pluss at de altså ofte tisser når bleien kommer av...) så jeg tror ikke jeg hadde giddet bry meg om den er helt hvit eller mønstret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 13. desember 2008 #8 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Har sydd fire stykker så langt, og har mer enn nok stoff til opptil flere fortsatt. Tenker å ha håndkle over, da. Men jeg ser for meg at det må være kaldt for en liten arm eller et lite bein å komme borti plastkanten hvis håndkleet glir ned. Koselig å sy litt til mageboeren, også. Endret 13. desember 2008 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanbto Skrevet 14. desember 2008 #9 Del Skrevet 14. desember 2008 jade, den puta som du har link til ha vi. og det har blitt både tisset og bæsjet en god del på den, og har ikke trukket gjennom ytterlaget og inn på skumgummien. har bare tatt av trekket og vasket det når jeg syntes det har vært skitten. ellers er det veldig lett og bare gå over med en klut. syntes denne stellematten er veldig fin, og bruker bare en liten handduk oppå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 14. desember 2008 #10 Del Skrevet 14. desember 2008 Vi bruker alltid håndduk eller flanellbleie oppå stellematta. Har forøvrig både den fra IKEA (men den er for liten nå), og en stor en fra Reflex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. desember 2008 #11 Del Skrevet 14. desember 2008 Vi har en som ligner på den første linken. Den er vanntett virker det som. Men vi brukte håndkle oppå, i alle fall i starten. Nå som bebisen er så stor, trengs det ikke, flere mnd siden det har kommet noe etterlatenskaper på matta. Men trekket kan tar av og vaskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå