Gå til innhold

Gave til samboer...

KittyBambi

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter julegave til samboeren min. Han ønsker seg en barbermaskin som han kan bruke på håret også, feks. ha såpass kort hår som 2mm. Jeg er jente og har virkelig ikke peiling på hva som er bra, for han har jo en (Braun) som han er fornøyd med forsåvidt, men som ikke tar nok hår på hodet.

Noen tips til hva jeg kan kjøpe og hvor det er? Helst i prisklassen maks 1500 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner det i hvitevarebutikker som Elkjøp, Lefdal, Expert osv.

Du finner de i alle prisklasser. Har selv en rimelig en fra Phillips og er fornøyd med den.

Du kan også søke på produsentene sine nettsider slik at du har litt kunnskap før du tusler i butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en slik hårklippermaskin, men vet ikke om man kan barbere seg med den også altså.. Men det har vi kjøpt på clas Ohlsson. Den har mange deler, slik at håret kan klippes i ulike lengder, og så følger det med saks og frisørkappe og koster og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en slik hårklippermaskin, men vet ikke om man kan barbere seg med den også altså.. Men det har vi kjøpt på clas Ohlsson. Den har mange deler, slik at håret kan klippes i ulike lengder, og så følger det med saks og frisørkappe og koster og sånn.

Tusen takk for tipset :) Skal se hva jeg finner - er jo så utrolig masse..

Kanskje jeg bør sjekke etter hårklipper og ikke barbermaskin.. Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Mannen har en Philips (*han løper og sjekker nå* :ler:) QG3150.

Den kosta 800 kr og ble kjøpt på Elkjøp.

Den har egne deler for hårklipp, bartefrisering, nese/ørehårstrimming mm. :ler2:

Han er veldig fornøyd hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er gaver til samboer kjøpt..

Jeg endte opp med :

* Hårklippemaskin

* Dobbeltdyne (thermo)

* Sengetøy til dynen

Krysser fingrene for at han blir fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du har fått svaret.

Ellers har de mye fint til menn nå Louis Vuitton.

Lommebøker med initialene til typen din, slips...Han kommer til å hoppe i taket!

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne, trenger noen gode tips.

Sambo har prøvd mange forskjellige klippere, men finner ingen gode. Hadde vært artig å gi han en som virkelig funker! :jepp:

Dere som har menn som klipper kort selv (1-2 mm); kan dere ikke sjekke hva gubben deres har? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne, trenger noen gode tips.

Sambo har prøvd mange forskjellige klippere, men finner ingen gode. Hadde vært artig å gi han en som virkelig funker! :jepp:

Dere som har menn som klipper kort selv (1-2 mm); kan dere ikke sjekke hva gubben deres har? :sjarmor:

Min man har en MOSER som är många år, han har till och med bytt ut klippbladen på den och är nöjd.

Det kan hända att det skiljer mellan olika modeller men jag hittade en nyare modell som ser likadan ut på Claes Ohlson MOSER 1400 (den ligger visst som hundhårstrimmer ser jag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hända att det skiljer mellan olika modeller men jag hittade en nyare modell som ser likadan ut på Claes Ohlson MOSER 1400 (den ligger visst som hundhårstrimmer ser jag...)
:ler: Ikke fortell K. at det er en hundeklipper. ;) Skal se om jeg finner den i Norge, tusen takk, Furstina!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...