Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. juni 2003 #1 Del Skrevet 20. juni 2003 Men det blir en lang avskjed med de fire jentene Carrie (Parker), Miranda (Cynthia Nixon), Charlotte (Kristin Davis) og mannespiseren Samantha (Kim Cattrall). Jetsettlivet på Manhattan skal også strekkes til åtte bonusepisoder etter de tolv som nå skal spilles inn. Allerede her og nå kan vi røpe at det ender tårevått i New York. De siste episodene serverer høyoktan-drama når det blir kjent at Samantha lider av en alvorlig kreftsykdom. Videre kan vi sladre om at Carrie finner tilbake til Mr. Big, Charlotte faller for en ortodoks jøde og Miranda går tilbake til gamlekjæresten Steve. Dagbladet.no Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 20. juni 2003 #2 Del Skrevet 20. juni 2003 Allerede her og nå kan vi røpe at det ender tårevått i New York. De siste episodene serverer høyoktan-drama når det blir kjent at Samantha lider av en alvorlig kreftsykdom. Livmorhalskreft kanskje? Har hørt at det er en av de mer alvorlige kreftformene. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. juni 2003 #3 Del Skrevet 20. juni 2003 Hvis det må dø noen i serien burde det vært Miranda- så kunne Charlotte overtatt ansvaret for babyen hennes. At Carrie og Big finner tilbake til hverandre er en naturlig utvikling, de er jo perfekte for hverandre. Samantha fortjener ikke å dø, hun fortjener å finne den store kjærligheten. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 20. juni 2003 #4 Del Skrevet 20. juni 2003 Tydelig at du liker Charlotte-figuren bedre enn Miranda-figuren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. juni 2003 #5 Del Skrevet 20. juni 2003 Tydelig at du liker Charlotte-figuren bedre enn Miranda-figuren? Jeg liker ikke Miranda nei. Henne har jeg mislikt helt fra første episode av SatC. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 20. juni 2003 #6 Del Skrevet 20. juni 2003 Kan jeg få spørre deg; hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. juni 2003 #7 Del Skrevet 20. juni 2003 Kan jeg få spørre deg; hvorfor det? Jeg synes hun er frekk, hensynsløs og til dels mannehatende. Hun er lite gjestfri, snakker unødig "hardt" og turer frem som hun selv vil. Hun ble jo ofte fremstilt som litt lesbete med slaskete treningsklær, kort hår og stampete gange men i sesong 3/4 (frem til hun ble gravid) fikk hun ett "løft", håret ble lengre, hun brukte mer kjoler og sminke og ble mer elegant. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bradshaw Skrevet 20. juni 2003 #8 Del Skrevet 20. juni 2003 Minnie: Jeg liker ikke Miranda nei. Henne har jeg mislikt helt fra første episode av SatC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bradshaw Skrevet 20. juni 2003 #9 Del Skrevet 20. juni 2003 Faan.... klarer ikke de H****** sitatene----- :oops: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. juni 2003 #10 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg kommer også til å savne dem- men jeg har sesong 1-4 på DVD og skal skaffe meg sesong 5-6 også. SatC er en kultserie Når det gjelder Miranda så klarer jeg bare ikke å like henne. Hun er for voldsom. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 20. juni 2003 #11 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg synes hun er frekk, hensynsløs (...). Hun er lite gjestfri, snakker unødig "hardt" og turer frem som hun selv vil. Innlegget er slettet. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 20. juni 2003 #12 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg liker igrunn bare Carrie jeg. Charlotte virker vel naiv... men i det minste ganske sympatisk. De andre to er jo direkte usympatiske. Synes faktisk Samantha er eklest... hun virker så selvgod og overtydelig. Men Carrie har jo bare DE flotteste klærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. juni 2003 #13 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg liker Sam. Og Miranda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 20. juni 2003 #14 Del Skrevet 20. juni 2003 De er stilige damer og serien er morsom. Den har en del situasjoner som jeg tror mange vil kjenne seg igjen i. Men egentlig er de vel alle sammen rimelig egosentriske materialister som plasker rundt i sin egen andedam og viser null interesse for verden for øvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. juni 2003 #15 Del Skrevet 20. juni 2003 Innlegget er slettet. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. juni 2003 #16 Del Skrevet 20. juni 2003 Leste det i Dagbladet jeg og jeg ble så skuffa!!!!!!!!!! Ingen skal dø! Dårlig gjort! Forresten liker jeg figuren Samantha best. Carrie er nesten tåpelig Charlotte er for troskyldig Miranda er grei, men hun er veldig "hard" Det er sant det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 20. juni 2003 #17 Del Skrevet 20. juni 2003 Forklar meg: Hvorfor Samantha... hvorfor liker dere henne da? Skjønner det ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 20. juni 2003 #18 Del Skrevet 20. juni 2003 Forklar meg: Hvorfor Samantha?! Hvorfor liker dere henne da? Skjønner det ikke... belys meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. juni 2003 #19 Del Skrevet 20. juni 2003 Forklar meg: Hvorfor Samantha... hvorfor liker dere henne da? Skjønner det ikke.... Hun har bra utstråling, tror på seg selv, gir litt beng (i motsetning til de andre som sutrer dagen lang) og har selvtillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #20 Del Skrevet 20. juni 2003 Innlegget er slettet. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå