Gå til innhold

Kreft og elendighet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Men det blir en lang avskjed med de fire jentene Carrie (Parker), Miranda (Cynthia Nixon), Charlotte (Kristin Davis) og mannespiseren Samantha (Kim Cattrall). Jetsettlivet på Manhattan skal også strekkes til åtte bonusepisoder etter de tolv som nå skal spilles inn.

Allerede her og nå kan vi røpe at det ender tårevått i New York. De siste episodene serverer høyoktan-drama når det blir kjent at Samantha lider av en alvorlig kreftsykdom. Videre kan vi sladre om at Carrie finner tilbake til Mr. Big, Charlotte faller for en ortodoks jøde og Miranda går tilbake til gamlekjæresten Steve.

Dagbladet.no

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna
Allerede her og nå kan vi røpe at det ender tårevått i New York. De siste episodene serverer høyoktan-drama når det blir kjent at Samantha lider av en alvorlig kreftsykdom.

Livmorhalskreft kanskje? Har hørt at det er en av de mer alvorlige kreftformene. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Hvis det må dø noen i serien burde det vært Miranda- så kunne Charlotte overtatt ansvaret for babyen hennes. At Carrie og Big finner tilbake til hverandre er en naturlig utvikling, de er jo perfekte for hverandre. Samantha fortjener ikke å dø, hun fortjener å finne den store kjærligheten.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Tydelig at du liker Charlotte-figuren bedre enn Miranda-figuren? :wink:

Jeg liker ikke Miranda nei. Henne har jeg mislikt helt fra første episode av SatC.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Kan jeg få spørre deg; hvorfor det?

Jeg synes hun er frekk, hensynsløs og til dels mannehatende. Hun er lite gjestfri, snakker unødig "hardt" og turer frem som hun selv vil.

Hun ble jo ofte fremstilt som litt lesbete med slaskete treningsklær, kort hår og stampete gange men i sesong 3/4 (frem til hun ble gravid) fikk hun ett "løft", håret ble lengre, hun brukte mer kjoler og sminke og ble mer elegant.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg kommer også til å savne dem- men jeg har sesong 1-4 på DVD og skal skaffe meg sesong 5-6 også. SatC er en kultserie :briller:

Når det gjelder Miranda så klarer jeg bare ikke å like henne. Hun er for voldsom.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er frekk, hensynsløs (...). Hun er lite gjestfri, snakker unødig "hardt" og turer frem som hun selv vil.

Innlegget er slettet. Orakel - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker igrunn bare Carrie jeg.

Charlotte virker vel naiv... men i det minste ganske sympatisk.

De andre to er jo direkte usympatiske.

Synes faktisk Samantha er eklest... hun virker så selvgod og overtydelig.

Men Carrie har jo bare DE flotteste klærne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gurimalla

De er stilige damer og serien er morsom. Den har en del situasjoner som jeg tror mange vil kjenne seg igjen i.

Men egentlig er de vel alle sammen rimelig egosentriske materialister som plasker rundt i sin egen andedam og viser null interesse for verden for øvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste det i Dagbladet jeg og jeg ble så skuffa!!!!!!!!!!

Ingen skal dø! Dårlig gjort!

Forresten liker jeg figuren Samantha best.

Carrie er nesten tåpelig

Charlotte er for troskyldig

Miranda er grei, men hun er veldig "hard" Det er sant det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Poirot
Forklar meg:

Hvorfor Samantha... hvorfor liker dere henne da?

Skjønner det ikke....

Hun har bra utstråling, tror på seg selv, gir litt beng (i motsetning til de andre som sutrer dagen lang) og har selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...