Gjest TS Skrevet 13. desember 2008 #1 Skrevet 13. desember 2008 Kjæresten min drikker sjelden, men i kveld ble det mye mer enn planlagt. Han slo hodet og måtte sy flere sting... Etter å ha fått hjelp til å få han i seng, og han har kastet opp så han er helt tømt, så sover han søtt. Men...jeg er redd for å sovne ved siden av han. Tilfelle det skulle skje noe. Hvor lang tid mener dere det tar for å sove av seg den verste spritfylla?? Jeg er så redd for at han skal være like utafor når han våkner som han var, særlig nå når jeg er helt alene her.
FoxyFish Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Huff, kjære deg! Det går nok helt fint, og det han trenger er nok søvn. Så legg deg ved siden av kjæresten din og sov, så er ting bedre i morgen
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 TS her. Tusen takk! Trengte den Det var en tid jeg ikke visste hvor han befant seg, og det var helt jævlig...trodde aldri jeg kom til å se han igjen... Så jeg er litt utafor her... Klarer ikke sove ordentlig... Han skulle vekkes to ganger i natt, pga hodeskaden, men han sover så godt så så lenge jeg hører han puste ok, tror dere det går greit?
angeleyes Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Hvis du har fått besked om å vekke ham to ganger så ville jeg gort det. Han trenger jo ikke å bli helt våken. Da sovner han sikkert med en gang. Tror det var bra han fikk spydd. Da sover han nok bedre i natt. Han er nok seg selv igjen i morgen skal du se. Prøv å få litt søvn
Gjest Gjest_tussi_* Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Jeg hadde en lignende episode med min eks-samboer. Men han hadde ikke skadet hodet. Vi hadde kranglet tidligere på kvelden, så da han kom hjem sørpe full så la jeg meg i naborommet. Greide ikke helt å få roen i meg så jeg gikk tilbake for å se at alt var i orden og da hadde han spydd over hele senga og oppetter veggen. Jeg fikk dratt han med meg i dusjen og spylt han. Måtte vaske alt. Dyner, puter, overmadrass osv. Han husket ingenting dagen derpå. Håper jeg slipper å oppleve det igjen for å si det sånn.
MissStiles Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Jeg har også opplevd noe lignende før jeg og. Flere år siden men det var når jeg var på ferie med en jeg var sammen med. Han ville ut og drikke men ikke jeg. Så det endte opp med at han dro alene. Jeg satt på rommet. Midt på natta kom han hjem. Hånda hans blødde og han var sørpefull. Han kasta opp i hele senga. Jeg sov på gulvet den natta eller jeg sov ikke så mye fordi han våknet opp inni mellom og kastet opp. Det var den lengste natten noensinne. Jeg glemmer aldri den natta. Dagen etter våknet han opp og husket ingenting. Jeg fortalte han i korte trekk hva som hadde skjedd etter at han kom tilbake men nei.. Han husket heller ikke hva som skjedde ute på byen. Jaja.. han tok det heldigvis rolig resten av ferien.
Gjest TS Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 Takk for svar. Det gikk bra, og han vekket seg selv flere ganger i løpet av natta, så jeg slapp den problemstillingen. Nå har jeg en litt forslått samboer, men ellers er alt bra. Når han ringte meg og ikke visste hvor han var, ja da trodde jeg at jeg hadde sett han for siste gang, for da var han så full at han ikke kunne stå på beina... Heldigvis! er alt tilbake til ..vel, om ikke helt normalen, så så godt som.
ninuska_ Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg forstår deg veldig godt. Vi var i utlandet og min kjære fikk dop i drikken sin Den natta fikk jeg ikke liv i han i det hele tatt, og når han først våknet spydde han rødt og sa han ikke hadde følelse i ansiktet. Gjett om jeg var skjelven og redd da. Man får en ekkel følelse inni seg Puster han, lever han.. ja. Endret 15. desember 2008 av ninuska_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå