Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en mann har en beige city-shorts og sandaler på bena, hva slags farge skal man ha på sokkene da, syns dere? Hvite...eller svarte...eller beige, som shortsen?

Takknemlig for svar...:blunke: :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei - Nei - NEI!

IKKE sokker i sandaler.

Gjest Janna
Skrevet

Enig med Tusenfryd på denne. Sokker i snadaler ser litt- erhm- rart ut?

Skrevet

Ikke sokker, vær så snill!! Det er ulekkert :veldigsur: !

Gjest Virvel
Skrevet

Det er uten tvil penest uten sokker - men det forutsetter at du tar litt vare på føttene dine! Møkkagreip-negler og gulaktig død hud er særdeles ulekkert, selv om du er mann. Hei hurra for fotbad og filer!

Skrevet

strømpeløs i sandaler!! :enig:

Skrevet

Hmm, jeg går alltid i sånne "tå-sokker" (sokker med tær) i mine ekte jesus-sandaler fra syttitallet!? Er det ulekkert? Neida, de bare tuller, Sandman. Sokker i sandaler er hipt og kult.

Kid-a

Skrevet

Bør man ikke ha sokker i det heletatt i sandalene, altså....?? :o

Det er det verste jeg har hørt... :roll:

Skrevet

Ikke hør på dem, sier jeg jo! (De bare tuller og duller med deg.) Det er ekstra stilig dersom sokkene er flerfargede og har påsydde tær. Striper funker også bra. Gjør som meg!!!

Kid

Skrevet
Bør man ikke ha sokker i det heletatt i sandalene' date=' altså....?? :o [/quote']

Si at du tuller med oss nå, Sandman?

Skrevet
Bør man ikke ha sokker i det heletatt i sandalene, altså....?? :o

Det er det verste jeg har hørt... :roll:

Jeg regner med at du vet det er tabu å ha sokker i sandaler, ellers hadde du ikke giddet å skrive inn om dette. Jeg ser på dette som en liten oppmerksomhetstrang i fra sandmans side... :blunke:

Skrevet

Egentlig så behøver man ikke slike city-shorts heller, det kan være vel så stilig med en fargerik trenings-shorts/strandshorts ute på gata også, og da gjerne med litt lange sokker som slutter litt overfor midten av leggen. Til et slikt antrekk syns jeg dessuten det kan være fint med svarte "pensko", og ikke sandaler.

Det er forresten tull at man bør ha brune bein til et slikt antrekk, det kan være vel så stilig om man har litt hvite bein, syns nå jeg.

Skrevet

care knekket koden... men motivet var mer av kjedsommelighet, enn oppmerksomhetstrang...:ler:

Skrevet
care knekket koden... men motivet var mer av kjedsommelighet' date=' enn oppmerksomhetstrang...:ler:[/quote']

:ler: Hvis man ser på dine innlegg er det ikke noe problem å skjønne hensikten bak dine innlegg. Just 4 fun... :blunke:...også må du nok innrømme at du liker å få oppmerksom het fra flere kvinner samtidig...er ikke det bare en typisk gutte egenskap? :kul: (det er helg, derfor kan jeg ta en sigarett)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Sandman lurer også på hva som er så galt med frottèsokker til dress, hvorfor kan ikke mann og kona ha matchende grilldresser samt hvorfor skinnvest er ut.

Minnie

Skrevet

care...jeg må innrømme at jeg til tider finner det ganske underholdende å slenge innom her... og kjeder jeg meg, så er det moro å finne på noen småsprell...

...beklager til de som trodde at det var et seriøst spørsmål, og som syntes at de måtte korrigere min sokkebruk.... :ler::ler: ..men jeg prøvde å legge inn noen smileys, liksom for ikke å framstå som en som vil lure folk... :blunke:

Skrevet
Sandman lurer også på hva som er så galt med frottèsokker til dress' date=' hvorfor kan ikke mann og kona ha matchende grilldresser samt hvorfor skinnvest er [i']ut.

Minnie

...i en evt konkurranse om hvem som lyver best og mest, så blåser nok Minnie de fleste av banen... :ler:

Skrevet

Til et slikt antrekk villle jeg heller valgt svarte mokkasiner med dusk. Uten sokker. Det er også lekkert med V-genser uten noe under, særlig hvis du har mye hår på brystet. Mmm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...