Gå til innhold

Frisør i Tønsberg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til en flink frisør i Tønsberg? Fikk tips om at jeg bør begynne å prøve ut frisør allerede nå, men aner ingenting om frisørene i Tønsberg... Bør være flink til å se hva folk kler, og selvsagt blid og koselig, ved siden av tekniske kunnskaper...12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal til Salong Aida på Vear. Hun vet jeg er flink for jeg har gått til henne i flere år.

Vear ligger ca 10 min utenfor Tønsberg, men hun er flink.

Jeg skal dit 15 juni, så da er hun opptatt, men hvis du gifter deg en annen dato så kanskje hun har ledig time. Men du må være rask ute, for hun er populær.12

Skrevet

Skal ikke gifte meg før i 2003, så jeg har god tid. Men vil gjerne gå til frisøren jeg skal ha et par ganger før bryllupet, så vi blir litt kjent og jeg kanskje kan få noen tips allerede.

Takk for tipset! Skal notere meg navnet, men tror jeg fortrinnsvis ønsker meg noen i selve Tønsberg, selv om 10 min er overkommelig.12

Skrevet

Ingen flere fra Tønsbergområdet som kan gi meg et tips?12

Skrevet

Jeg pleier å klippe meg på Farmandstredet... ikke Klipotequet, men den andre på Kremmerhuset.. synes de er flinke, men vet ikke om de driver med brudepynting.. Du kan jo kanskje se på http://www.farmandstredet.no?

Ellers vil jeg anbefale Salong Petite på Eik. Det er ca. 5 min å kjøre fra Tbg sentrum. Der driver de sikkert med sånt! icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

08juni02.

Har du (eller andre) noen erfaringer med Klipotequet? Er ikke kjent i Tønsberg heller.

Tina

Skrevet

08juni02: Er det en bestemt frisør du bruker eller?? Det er jo flere frisører i hver salong, noen kan være flinke, andre dårlige.

Ellers er det ikke så dumt å bruke de på Farmandstredet, for jeg lurer på om jeg skal få noen fra BodyShop til å sminke meg. Ulempen blir å fly rundt på senteret i full brudestas på en lørdag formiddag da... Kan kanskje snike meg ut bakveien?12

Skrevet

Har ingen faste nei, klipper meg bare 2-3 ganger i året, for håret mitt gror ikke så fort og jeg liker det skulderlangt.

Men du kan jo bare ringe dit å snakke med dem.. det kan jo hende også at de ikke gjør brudepynting?!

12

Skrevet

For noen år siden klippet jeg meg Kristina i Farmandstredet, og syntes at de var hyggelige og flinke. Der jobber det mange forskjellige, men jeg vet at ikke alle driver med brudepynting.Ring og spør - Tlf.nr - slettet. (Jeg sluttet fordi "min" frisør flyttet)

Du trenger ikke fly rundt i kjøpesenteret etterpå - de har heis direkte ned i parkeringshuset i kjelleren.

Ellers har jeg klippet meg hos Bibbis lenge nå - og skal pyntes der. Der er det mange hyggelige og flinke folk - og de har salong både på Nøtterøy og i Tønsberg.

Tlf.nr-slettet (Nøtterøysalongen)

Lykke til!

icon_wink.gif

[ Dette Innlegg er endret av: Mina den 2002-04-16 07:02 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-16 15:33 ]

Skrevet

Ja, det er på Kristinas jeg klipper meg også. icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

heisan

Prøver en gang til.

08juni02; har du noen erfaringer, eller hørt noen rykter om Klipotequet i Farmandstredet?

Tina

Skrevet

Har ikke klippet meg der, men en venninne har... Tror de er flinke der også, men har altså ingen erfaring selv. icon_smile.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...