Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som følger med på håndball-EM her?

Jeg er ikke noe spesielt håndballinteressert, men følger alltid med på de store turneringene, og får derfor ikke med meg noe særlig håndball mer enn én gang i året. Det er festlig når de norske jentene gjør det så bra! Men: Ettersom jeg ikke har fulgt med noe særlig i det siste lurer jeg på hvor våre rikshomoer Gro Hammerseng og Katja Nyberg er. Er de skadet, begge to, eller har de kuttet ut landslaget?

Det er et par andre større profiler jeg savner i årets EM-tropp også, men det virker jo som alle disse nye passer perfekt sammen med veteranene, så man kan da ikke klage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om ikke de tok en pause :klø:

Jeg savner de ikke, syns de er litt opphausa på en måte... Men uansett så er Norsk damehåndball veldig interessant og kjekt syns jeg :)

Skrevet (endret)

Ja Gro Hammerseng og Katja Nyberg har tatt en pause på ett år:(

Jeg følger mye med å spiller mye selv.

De er jo i finalen i em nå mot spania det skal vises på tv 2 idag søndag den 14 men er ikke helt sikker på klokkeslettet.

gleder meg, blir en spennende kamp siden vi spillte mot de på åpningskampen og kom likt 21-21 så det blir nok en jevn kamp.:O

Endret av Camilla!
Skrevet

Artig med seier, da. Det er egentlig ganske synd at det norske laget vinner så mange store turneringer, det virker som om nordmenn tar det for gitt og forventer seire. Jeg har inntrykk av at mange ikke forstår hvor stor prestasjonen er, og antar at det internasjonale nivået er lavt fordi Norge gjør det så sterkt.

Godt å høre at det bare er pause for Hammerseng og Nyberg, jeg har virkelig sansen for dem. Når det er sagt viste jo EM-troppen seg å være full av vanvittig gode spillere, så Breivik (eller den eventuelle nye treneren) har drøssevis av folk å velge mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...