Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LOttaPOtta
Skrevet

Hei

Jeg er ny her, har prøvd å lese gjennom noen tråder, men trenger forsatt litt hjelp. Jeg er en jente på 21. Jeg startet med øyekrem i agust, jeg bruker nå Hydra Floral Anti-pollution øyegelé, den er helt grei, ikke wow, men grei. Men så leser jeg at den har lifitng effekt og virker oppstrammende noe som jeg

ikke trenger! Tenker på å bytte over til Harmoni øyegelé siden jeg tror kansje den er mildere en hydra floral og kansje den passer bedre? Men den er jo til sesetiv hud. Har lest en del om Matis Eye Care Gel også, men jeg vet ikke helt hvem som passer best for en som akkuart har begynt med sin første øyekrem? Jeg vil ikke ha noe antirynke, kun fuktighet. Er det noen hudpleiere eller andre med erfaring som vil dele sin kunnskap med meg? Harmonie, hydra floral eller Matis Eye Care Gel? Hvilken er mildest og best for en førstegangsbruker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det du som har stilt dette spørsmålet i bloggen min...? For i så fall har jeg svart der, men kan svare her også.

Er du førstegangsbruker kan du fint velge Harmonie selvom du ikke har sensitiv hud. Matis` øyekremer har jeg ikke veldig god erfaring med. Uansett, om du ikke får irritert hud kan du fint bruke hydra floral, er ikke veldig enig i at denne har lifting effekt og alle produktene til Decléor har antiage effekt så det kommer du ikke unna :)

Gjest LOttaPOtta
Skrevet
Er det du som har stilt dette spørsmålet i bloggen min...? For i så fall har jeg svart der, men kan svare her også.

Er du førstegangsbruker kan du fint velge Harmonie selvom du ikke har sensitiv hud. Matis` øyekremer har jeg ikke veldig god erfaring med. Uansett, om du ikke får irritert hud kan du fint bruke hydra floral, er ikke veldig enig i at denne har lifting effekt og alle produktene til Decléor har antiage effekt så det kommer du ikke unna :)

Ja det var meg :sjenert: så svaret ditt nå, takk for svar og hjelp:) Så hydra Floral cream har også antiage? Jeg har bare lest at unge ikke skal bruke antiage siden det blir for tungt for huden, vet ikke om dette er sant eller ikke da? Siden det bare sto antiage på harmonie antok jeg at kansje hydra floral kansje var den som var best for unge, men jeg er ikke helt fornøyd med den, så tror jeg skal kjøpe harmonie neste gang.

Skrevet

Alle Decléors produkter har såkalt "anti age" effekt ved at produktene inneholder ingredienser som er forebyggende på aldring. Det vil ikke si at det er farlig å bruke for yngre eller at produktene er tilpasset en eldre hud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...