Nilla Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hei! Jeg jobber som lærer på småtrinnet - akkurat nå 1. og 2. klasse - og jeg storkoser meg sammen med ungene nå i førjulstida. I dag har vi hatt "lagedag" og laget forskjellige ting som de kan gi bort i julegaver - eller pynte med hjemme. Men... jeg har aldri hatt noe særlige evner innen forming/kunst&håndverk. Jeg har aldri tenkt på å sette meg ned her hjemme og lage ting og tang. Men på slike dager på skolen så kjenner jeg at det hadde vært moro å prøve! Så nå har jeg tenkt å skaffe meg litt "basic hobbystæsj" - det hørtes flott ut. og for ordens skyld så er det kanskje lurt å samle ting, så derfor skal jeg lage min første hobbykasse. Men hva bør det være oppi en sånn en? Det jeg kan komme på akkurat nå er: limpistol (men stor eller liten? Noe spes. merke dere anbefaler/ikke anbefaler?)hobbylack i ulike fargerPerler?Øyne i ulike varianterGulltråd/sølvtrådPapp i ulike fargerstreng/ståltråd?saks/sikksakk-saks/mønstersaksPenslerStrømper (sånne som vi bruker til nisseluer) Tja, bare noe jeg kommer på dette da. Aner ikke hva sånt koster, så det er jo ikke sikkert jeg trenger alt med en gang??? Hva tror dere? Andre ting dere mener jeg bør ha? Endret 31. desember 2008 av Nilla
Nilla Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. desember 2008 Jeg har fortsatt planer om å få til en sånn hobbykasse, kanskje blir det shoppa litt på neste bytur! Men... det hadde vært greit om noen av dere har noen tips altså.