Gjest carra Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 Det er ikke alltid vanskelig å skjønne hvem som var hvem før. Màire for eksempel, helt tydelig hvem det var før. Man ser det på skrivestilen og "personligheten" som skinner igjennom. Jeg har selv hatt mange nick, men når jeg evt. skulle skiftet for å bli anonym igjen, hadde jeg nok lagt om skrivestil og alt, bare for å skjule hvem jeg var. Mitt poeng er at det nytter ikke med nytt nick når man turer frem i samme stil.... Bare et lite hint til enkelte. :blunke: Skriver dette her, siden jeg ikke kan være anonym på Personlige Meldinger. :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #2 Skrevet 20. juni 2003 Dette kjenner jeg ikke til. Det kan virke som du personlig kjenner til denne personen som du snakker om. Men, synes i utgangspunktet at denne tråden er ufin fra din sin side, da du nå henger ut denne personen. Fy deg....
Gjest Mayamor Skrevet 20. juni 2003 #3 Skrevet 20. juni 2003 Jeg klarer ikke legge om skrivestil om jeg forsøker engang... :oops: Mayamor
Gjest 10na Skrevet 20. juni 2003 #4 Skrevet 20. juni 2003 Jeg klarer ikke legge om skrivestil om jeg forsøker engang... :oops: Mayamor Jepp, DET stemmer Mayamor - ikke jeg heller forresten.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. juni 2003 #5 Skrevet 20. juni 2003 Jeg tror de fleste allerede har skjønt hvem Màire er, men det er hyggelig at hun har startet på nytt. Minnie
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2003 #6 Skrevet 20. juni 2003 Jeg finner det litt merkelig at folk gidder å prøve å "avsløre" gamle brukere med nytt nick! Hva er poenget med det? Forventes det at gamle brukere som har endra nick skal presentere seg? - Er ikke noe av poenget med å starte på nytt det å glemme det som har vært? Og det å endre skrivestil forresten - det må jo nærmest være håpløst! Språk er jo faktisk identitet - og ikke brågjort å gjøre om på... Og et lite tips - det er ikke lov å diskutere enkeltbrukere her i forumet, så jeg foreslår at dere dropper spekulasjonene rundt hvem som er hvem. Det fører jo ingen ting med seg i det hele tatt. K
VesleBråka Skrevet 20. juni 2003 #7 Skrevet 20. juni 2003 Jeg har ikke skjønt hvem Maire er. Hva om hun er noen jeg likte før, og har vært frekk til nå? Her om dagen gikk det opp et lys, om at det var da noe veeldig kjent med 10na.. Så mye skal det altså til før jeg avslører noen bytter. Så vet dere at noen ikke er så obs på dette som andre.
*Lillian* Skrevet 20. juni 2003 #8 Skrevet 20. juni 2003 Jeg har heller ikke skjønte hvem Mairè er... *treeeg* Ble skikkelig supernysgjerig nå, assa.... Forresten så spiller det ingen rolle for meg om folk starter på nytt eller ikke, ikke er jeg interessert i å forske på hvem folket er eller noe heller. Jeg leser det som er av interesse, har kontakt utenom med de jeg liker, og ellers bryr jeg meg ikke stort om hvem som er hvem... Sånn egentlig. Lillian
Gjest Donna Skrevet 20. juni 2003 #10 Skrevet 20. juni 2003 Hm ...jeg aaaaner ikke hvem det kan være - men ble nyskjerrig nå :o :oops: Jeg kjenner ikke igjen skrivestilen til folk ..mulig jeg er heeelt dum da ....
Silfen Skrevet 20. juni 2003 #11 Skrevet 20. juni 2003 Har tanken kanskje slått deg, gjest, at man kan skifte nick fordi man rett og slett er lei det gamle? Tror du alle nickskiftere går og gjemmer seg bak et nytt nick og tror ingen skal kjenne dem igjen?
Molanya Skrevet 20. juni 2003 #12 Skrevet 20. juni 2003 Jeg har skiftet nick fordi jeg er paranoid. Det verste som kan skje meg her i min egen lille (nett-)verden, er at noen fersker meg. Da er helvete løs ... Jeg har også en morsom hobby, som går ut på å skrive ned all informasjon om alle brukere her (jada, "gjester" også - finnes ingen bevis, dikter jeg), og legge sammen 1 + 1 og gjerne få 5. Eller 6. Dette er faktisk ganske moro, og jeg er veldig veldig flink, med spesial-evner som gjør at ingen slipper unna mitt filter. Bare pass dere!
Silfen Skrevet 20. juni 2003 #13 Skrevet 20. juni 2003 Gisper av Molanya! Har du funnet ut at jeg egentlig er Märtha Louise?
Molanya Skrevet 20. juni 2003 #14 Skrevet 20. juni 2003 Ikke prøv deg, jeg vet du er fra Kristiansand
Silfen Skrevet 20. juni 2003 #15 Skrevet 20. juni 2003 Å herregud! Hva vil pappa si til se og hør nå når jeg er oppdaget! *løper hylende avgårde og river meg i håret*
Molanya Skrevet 20. juni 2003 #16 Skrevet 20. juni 2003 Ikke bekymre deg, jeg har så klart full kontroll også på pappa (din, min og alle andres).
Molanya Skrevet 20. juni 2003 #18 Skrevet 20. juni 2003 Hvorfor ikke gjøre som meg??? Åh, så du tror du er trygg.......?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå