nima Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jeg og eksen min hadde et veldig turbulent forhold og et av de største problemene våre, som gjorde at det ble slutt, var at han ikke klarte forpliktelse. Så da vi hadde slått opp for godt fant jeg ut at det hadde ikke gått mer enn rundt 2 uker før han var i et nytt forhold. Jeg ble så såret og forbanna da jeg fant dette ut så jeg ringte han for å høre det fra han. Fikk aldri noen ordentlig forklaring, men sinnet fikk meg til å lettere kommeover han. Trodde jeg. Nå er det over fem mnd siden og jeg er enda ikke over ham, men er godt på vei. Er fortsatt tiltrukket av han, men tror det er for det meste fysisk og siden han har dame kan det aldri skje noe. Jeg har så vidt begynt å ha litt kontakt med ham nå og jeg syns det er synd om vi ikke kan være venner for vi kom alltid veldig godt overens. det er jo alltid en grunn til at man blir sammen. Men er det feil av meg å ville være venner med han siden han har dame og jeg ikke er helt over han enda? fant ut i dag at han kanskje er flyttet sammen med dama og dette var noe han hadde store problemer med å tørre siden det gikk skeis da han flyttet sammen med en eks. Det stakk litt i meg da jeg fant det ut, men mest av alt var det sinne pga vår fortid. jeg er så forvirret nå for jeg savner han og vil så gjerne være venner med han, men det blir jo litt feil når han har dame, jeg fortsatt har mye sinne i meg pga hvordan vi gjorde det slutt og fordi jeg fortsatt ikke er over han.
Gjest Kråkaa Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Ang.det med å være venner når du enda ikke er over han- synes det høres ut som en dårlig plan. Joda,det er greit å ha en hyggelig tone med eksen itilfelle man møter på hverandre,men venner? Nææææh,klinger dårlig i mine ører..
Jade Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Dropp å være venner. Ihvertfall til du er helt over han. Både for din egen skyld og for deres skyld.
Gjest WildRider Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Enig med resten, vær hyggelig og høflig om dere treffes,men spar vennskapet til du er helt over ham. Kanskje det er en liten mulighet for at du vil være venner med ham fordi du ikke er helt over ham?
Fluffie Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Det funker alltid daarlig aa vaere venner med noen man ikke er helt over enda. Det er ogsaa lettere aa komme over en person om du kutter ut all kontakt for en periode. Ikke ta kontakt med han foer du foeler deg helt over han. Det er i alle fall det som funket paa meg tidligere.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Nei, du kan IKKE være venn med han. Ikke nå. Jeg er helt for å være venner med en eks, jeg ser ikke noe galt med det. Så lenge begge er over hverandre, det har gått en periode og man er helt klar over at det er et vennskap og ingenting mer. Jeg er venn med min ex. Veldig god venn, faktisk. Han kaller meg ofte bestevenn. Men det kunne aldri skjedd, om ikke vi hadde vært helt ferdig med hverandre. Du har kanskje et håp helt innerst inne, om at hvis du klarer å snike deg inn i livt hans med tilnavnet "venn", så kommer han kanskje til å se deg i et nytt lys, nå som du VET at han klarer dette med forpliktelse? Men dealen er, det med at han ikke klarte forpliktelse var løgn. Han ville bare ikke være forpliktet til DEG. Han er sikkert veldig glad i deg og bryr seg masse om deg, og hadde sikkert elsket å være en venn for deg. Men han ble sammen med denne jenta og skal flytte med henne og du må holde deg unna til du er helt over han. Etter det, er det ikke noe galt i å være vennlig først.. ikke forvent å bli bestevenner med en gang.
{Wilma} Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Hold avstand til du er følelsesmessig over han ! Hvis ikke gjør du deg selv en bjørnetjeneste og det å komme over det som var tar mye lengre tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå