Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Hei Slettet feil person fra msn kontaktene mine og får ikke lagt adressen tilbake. Jeg slettet vedkommende - slettet ikke bare blokerte. Har prøvd å lagt til e.post adressen men den blir ikke "aktiv" kontakt. Kun epost adressen står oppført i adresselisten. Hvordan legger jeg til en slettet kontakt så vi kan kommunisere? Igjen jeg har ikke bare blokert kontakten den er slettet og så lagt inn igjen
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 hvis du kan se epostadressen, så vil dette nok ordne seg neste gang denne kontakten logger seg på. Er jo som vanlig at mottakeren av epostadressen må godkjenne venneforspørslen din. Enn så lenge står det bare en epostadresse der For sikkerhetsskyld kan du jo gå på: Verktøy ->Alternativer Gå på personvern på i vinduet som kommer opp og bare dobbeltsjekke at den adressen på en eller annen måte ikke har komme i blokkeringsvinduet. ( det kan skje mye rart med msn. Har selv opplevd at allekontaktene mine bare var borte en dag. og da gikk jeg hit og måtte flytte alle over igjen.)
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Joda har prøvd det men kontakten står enda med epostadresse og det har gått 4 mnd. Han brukte å være på hver dag... Han står også over i tillattlisten
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Joda har prøvd det men kontakten står enda med epostadresse og det har gått 4 mnd. Han brukte å være på hver dag... Han står også over i tillattlisten ¨ Og han har stillt inn alt riktig? Hvis, er det ikke godt å si hva det kan være...
Hanselot Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Joda har prøvd det men kontakten står enda med epostadresse og det har gått 4 mnd. Han brukte å være på hver dag... Han står også over i tillattlisten Hei jeg fikk problemer med dette på ett tidspunkt. Jeg fikk ikke til å legge til kontakter. fordi de fikk ikke engang opp forespørselen hos seg. Jeg måtte be folk legge til meg, det funka. Det som også skjedde med en del kontakter var at de var offline og hadde vært det hos meg i månedsvis, selv om de faktisk har vært online. Kan du be kompisen din legge til deg? For å få det til å funke for meg så tok jeg backup av alle kontaktene mine, opprettet en ny bruker og importerte alle kontaktene mine igjen. Og nå funker det akkurat som det skal. Microsoft kunne ikke hjelpe, de hadde ingen forslag faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå