angeleyes Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jeg og kjæresten har lyst til å ta en 2 ukers ferie sammen til sommeren. Vi ønsker å dra til et sted der det er bademuligheter, men det må også være litt andre ting å se på/oppleve der i tillegg. Vi har kikket litt på ulike steder i USA. Problemet er at det ikke må være altfor dyrt. Derfor har vi funnet ut at USA kanskje ikke er greit. Noen tips til hvor vi kan dra?
gard Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Hei Er det flyturen som blir for dyr til USA? Hva slags budsjett har dere? Jeg antar at dere ikke er på jakt etter en typisk sydentur?
Papaya84 Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Hva med Mexico? Var der sist sommer og hadde det kjempefint. Vi brukte veldig mye penger på turen..men ser på sidene til vanlige reisebyrå at de har turer ned til 12000 kr pr person for fly og hotel.. og det må man nesten ut med uansett vor man velger å reise i to uker vil jeg tro :D
angeleyes Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2008 Hei Er det flyturen som blir for dyr til USA? Hva slags budsjett har dere? Jeg antar at dere ikke er på jakt etter en typisk sydentur? Stemmer at vi ikke ønsker en typisk sydentur ja. Vi har sjekket litt på nettet og ikke funnet flybilletter i den perioden til under 6500 kr per person. Det er litt mye når vi da må ha hotell i tillegg. Vi må prøve å få turen til pluss/minus 10 000 per pers. Kan strekke oss litt lenger hvis vi finner noe vi virkelig har lyst til da.
angeleyes Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2008 Hva med Mexico? Var der sist sommer og hadde det kjempefint. Vi brukte veldig mye penger på turen..men ser på sidene til vanlige reisebyrå at de har turer ned til 12000 kr pr person for fly og hotel.. og det må man nesten ut med uansett vor man velger å reise i to uker vil jeg tro :D Takk for tipset:) Skal sjekke litt på Mexicoreiser i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå